2021-10-23
رستوران ها برای افزایش وفاداری مشتریان خود می توانند از باشگاه مشتریان استفاده کنند و بهترین نتیجه را دریافت کنند. در این مقاله به مزیت ها و اهمیت باشگاه مشتریان برای رستوران ها پرداخته شده است.
2021-05-24
رستوران ها برای افزایش وفاداری مشتریان خود می توانند از باشگاه مشتریان استفاده کنند و بهترین نتیجه را دریافت کنند. در این مقاله به مزیت ها و اهمیت باشگاه مشتریان برای رستوران ها پرداخته شده است.
2021-05-21
اماکن ورزشی و سالن های بدنسازی برای وفادارسازی مشتریان خود می توانند از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنند. باشگاه مشتریان سالن های ورزشی مزیت های به خصوصی را به همراه می آورد که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است.
2021-05-01
برای داشتن باشگاه مشتریان لازم است تا زیرساخت های مناسب آن وجود داشته باشد. در این مقاله به زیرساخت های لازم برای باشگاه مشتریان پرداخته شده است.
2021-04-29
راه اندازی باشگاه مشتریان همواره منجر به افزایش سود نخواهد شد. چرا که ممکن اس در راه اندازی آن اشتباهاتی رخ دهد و کارایی آن کاهش یابد. به همین منظور در این مقاله به 6 اشتباه رایج و راهکارهای رفع آن پرداخته ایم.
2021-04-27
در این مقاله به تعریف وفاداری به برند و دلایل اهمیت آن پرداخته شده است. همچنین عوامل موثر بر افزایش وفاداری بیان شده است.
2021-04-25
در این مقاله به 7 روش و برنامه ی وفادارسازی مشتریان پرداخته ایم. در هر بخش توضیحات لازم در مورد هر برنامه ی وفادارسازی داده شده است.
2021-04-23
داشتن یک باشگاه مشتریان هوشمند مزایای مختلفی را به همراه دارد. اما باشگاه مشتریان هوشمند نیازمند رعایت یکسری نکاتی نیز می باشد که در این مقاله علاوه بر بیان مزایای باشگاه هوشمند، به نکات مهم آن پرداخته ایم.
2021-04-21
داشتن یک باشگاه مشتریان موفق نیازمند رعایت یکسری نکات و عوامل موثری می باشد که باعث افزایش اثر بخشی باشگاه مشتریان می شود. به همین منظور در این مقاله توضیحات لازم را در خصوص داشتن یک باشگاه مشتریان موفق بیان کرده ایم.
2021-04-13
طراحی باشگاه مشتریان یکسری نکات و اصولی دارد که باید رعایت کرد. در این مقاله به مراحل باشگاه و اصول طراحی آن پرداخته ایم.
2021-04-12
در این مقاله به تعریف سیستم باشگاه مشتریان و اهداف آن پرداخته ایم. همچنین امکانات و بهترین روش راه اندازی سیستم باشگاه بیان شده است.
2021-04-11
در این مقاله 9 نکته ی مهم در خصوص مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان بیان شده است. بنابراین اگر قصد راه اندازی باشگاه مشتریان را دارید این مقاله را از دست ندهید.
2021-04-10
اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان چیست و چرا باید باشگاه مشتریان داشته باشیم؟ جواب این سوال در این مقاله بیان شده است.
2021-04-08
باشگاه وفاداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله به طور کامل به شرح این موضوع پرداخته شده است.
2021-04-06
در این مقاله به مواردی پرداخته ایم که هر کسب و کاری با توجه به آن ها می تواند تصمیم بگیرد که آیا باشگاه مشتریان برای کسب و کاری که دارد مناسب است یا نه.
2021-04-05
یکی از مواردی که صاحبان کسب و کارها برای راه اندازی باشگاه مشتریان باید به آن توجه کنند، نکاتی است که هنگام راه اندازی و نصب باید به آن دقت کنند. در این مقاله به مهم ترین نکات نصب باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
2021-04-04
در این مقاله به بررسی مزایای باشگاه مشتریان و تشریح هریک از مزیت ها پرداخته ایم. بنابراین افرادی که قصد راه اندازی باشگاه مشتریان را دارند می توانند با مطالعه ی این مقاله از مزایای کامل این نرم افزار مطلع شوند.
2021-04-03
در این مقاله به خدمات باشگاه مشتریان VIP و انواع آن پرداخته ایم. با مطالعه ی این مقاله می توان به خدمات باشگاه های ویژه پی برد.
2021-04-01
در این مقاله در خصوص کارت وفادارسازی مشتری و انواع آن بحث خواهیم کرد. همچنین مزیت های کارت وفاداری مشتری بیان شده است.
2021-03-18
در این مقاله به بررسی راه اندازی و همچنین وفادارسازی باشگاه مشتریان ارزان پرداخته ایم. با مطالعه ی این مقاله می توان از مزایا و معایب راه اندازی و وفادارسازی باشگاه مشتریان ارزان قیمت مطلع شد.
2021-03-16
در این مقاله به خدمات منحصر به فرد باشگاه مشتریان پرداخته ایم که فروشگاه ها با کمک این خدمات می توانند بهترین نتیجه را دریافت نمایند.
2021-03-15
در این مقاله به معرفی باشگاه های مشتریان رایگانی که وجود دارد پرداخته ایم. همجنین معایب و مزایای هرنوع باشگاه بیان شده که با مقایسه ی آن ها می توان بهترین باشگاه وفادارسازی را انتخاب و پیاده سازی کرد.
2021-03-14
نرم افزار CRM و نرم افزار باشگاه مشتریان دارای شباهت های زیادی می باشند. هردو نرم افزار برای افزایش فروش کسب و کار مناسب می باشند. اما تفاوت هایی ببین این باشگاه مشتریان و CRM وجود دارند که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم.
2021-03-12
بسیاری از سایت ها با وردپرس طراحی شده اند و قصد دارند باشگاه مشتریان را برای مشتریان خود راه اندازی کنند. در این مقاله در خصوص اهمیت داشتن باشگاه مشتریان برای سایت، انواع باشگاه و مقایسه ی افزونه ها و باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
2021-02-13
این مقاله به درک بهتر از تعریف کارت باشگاه مشتریان و مزیت و انواع آن کمک می کند. بنابراین با مطالعه ی این مقاله ی جذاب می توان به کاربرد کارت باشگاه مشتریان پی برد.
2021-02-12
راه اندازی باشگاه مشتریان در فروشگاه زنجیره بسیار سودمند خواهند بود. دلیل این امر و راهکار های افزایش فروش با باشگاه مشتریان رکاما در این مقاله بیان شده است.
2021-02-08
پیاده سازی باشگاه مشتریان نیازمند رعایت یکسری اصول و نکات مهم می باشد. در این مقاله اهمیت این موضوع به همراه مراحل پیاده سازی باشگاه مشتریان بیان شده است.
2021-02-07
برای آنکه بتوان کارایی و اثر بخشی باشگاه مشتریان را به بیشترین میزان خود رساند، باید از راز های موفقیت باشگاه مشتریان آگاه بود. در این مقاله به راز های مهم موفقیت باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
2021-02-06
برای ایجاد باشگاه مشتریان نباید به صورت عجولانه عمل کرد. بلکه باید در ابتدا مراحل پیش از راه اندازی باشگاه را گذراند و سپس اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان نمود. در این مقاله این مراحل بیان شده است.
2021-02-05
توسعه ی روابط بین مشتری و سازمان تاثیر زیادی در افزایش فروش و میزان وفاداری مشتریان دارد. به همین منظور در این مقاله به اهمیت این موضوع و چگونگی افزایش توسعه ی رابطه بین مشتری و سازمان پرداخته ایم.
2021-02-04
استفاده از راه های داشتن مشتری وفادار باعث می شود تا سود سازمان افزایش یابد. در این مقاله 6 راه اصلی برای افزایش وفاداری مشتریان بیان شده است/
2021-01-31
آموزش گام به گام راه اندازی باشگاه مشتریان در این مقاله شرح داده شده است. با مطالعه این مقاله می توان بهترین باشگاه مشتریان را راه اندازی کرد.
2021-01-30
با اجرای ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان می توان اثر بخشی باشگاه را افزایش داد. در این مقاله به ایده های جذاب و خلاقانه در باشگاه مشتریان رکاما پرداخته ایم.
2021-01-28
وفادار سازی مشتریان هر سازمان و فروشگاه، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. داشتن یک استراتژی مناسب برای اینکار ضروری می باشد. در این مقاله در خصوص استراتژی وفادار سازی مشتریان توضیحات لازم ارائه شده است.
2021-01-26
Customer awards at the customer club . باشگاه مشتریان به منظور افزایش رضایت مشتریان و جذب مشتری بیشتر ایجاد می شود. بنابراین باید با رعایت نکاتی مثل ایجاد انواع جایزه در باشگاه مشتریان به این هدف دست پیدا کرد. در این مقاله چندمورد از انواع جایزه در باشگاه رکاما شرح داده شده است.
2021-01-25
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین باشگاه مشتریان ایران بپردازیم. همچنین ویژگی های بهترین باشگاه مشتریان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
2021-01-24
وجود انواع خدمات در باشگاه دارای مزیت های مختلفی می باشد. به همین جهت در این مقاله به انواع خدمات در باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
2021-01-23
Basic facilities of the customer club . باشگاه مشتریان باید اساسی ترین قابلیت های جذب مشتری را داشته باشد. در این مقاله در خصوص امکانات اصلی باشگاه مشتریان توضیحات لازم داده شده است.
2021-01-22
ایجاد راه های خرج امتیاز در باشگاه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای درک این موضوع، مطالعه ی این مقاله توصیه می شود.
2021-01-21
Get points in the customer club . برای آنکه بتوان یک باشگاه مشتریان کاربردی راه اندازی کرد، بهتر است راه های مختلفی برای امتیاز گرفتن مشتریان در نظر گرفته شود. در این مقاله به انواع راه های اخذ امتیاز در باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
2021-01-20
Scoring in the customer club . برای ایجاد باشگاه مشتریان باید به راه های مختلفی که می توان از طریق آن به مشتریان امتیاز داد توجه کرد. در این مقاله راه های امتیازدهی به مشتریان در باشگاه مشتریان بیان شده است.
2021-01-18
Customer Club Setup Tips . برای راه اندازی باشگاه مشتریان باید نکاتی را رعایت کرد. در این مقاله در خصوص نکات مهم راه اندازی باشگاه مشتریان توضیحات لازم ارائه شده است.
2021-01-17
Marketing with customer clubs . بازاریابی با باشگاه مشتریان یکی از روش های موثر و کاربردی در جهت بازاریابی و افزایش مشتریان می باشد. در این مقاله به قابلیت های نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما برای بازاریابی پرداخته شده است.
2021-01-01
تکنیک های حفظ مشتری در باشگاه مشتریان رکاما بسیار کارآمد و مفید واقع شده است. چرا که با استفاده از این تکنیک ها می توان مشتریان بیشتری را حفظ کرد و ان ها را افزایش داد. در این مقاله توضیحات لازم در این خصوص داده شده است.
2021-01-01
Customer Club to manage customer behavior . باشگاه مشتریان کاربرد های زیادی دارد. یکی از کاربرد های مهم باشگاه مشتریان ، مدیریت رفتار مشتری ها می باشد. در این مقاله توضیحات کامل در خصوص چگونگی مدیریت رفتار مشتری با باشگاه مشتریان داده شده است.
2020-11-20
Corona and Beauty Salon Clients Club . در دوران کرونا باشگاه مشتریان در سالن های زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به همین منظور در این مقاله درمورد باشگاه مشتریان سالن زیبایی در دوران کرونا بحث خواهیم کرد.
2020-11-19
Customer Club and Customer Attraction . باشگاه مشتریان در سالن های زیبایی باعث افزایش و جذب مشتری می شود. در این مقاله درمورد چگونگی افزایش مشتریان سالن زیبایی به کمک باشگاه مشتریان بحث خواهیم کرد.
بازدیدها: 199