باشگاه مشتریان اماکن ورزشی

باشگاه مشتریان سالن ورزشی

باشگاه مشتریان سالن ورزشی. باشگاه مشتریان باشگاه بدنسازی. وفادارسازی ورزشکاران. لویالیتی در اماکن ورزشی.

برای راه اندازی یک باشگاه ورزشی باید مبالغ زیادی برای تجهیز باشگاه هزینه نمود اما آنچه مهمتر از تأسیس یک باشگاه می باشد، به رونق رساندن آن و رسیدن به موفقیت است. ورزش کردن به طور مداوم و حرفه ای کاری مشکل و طاقت فرسا است و هرچه جو باشگاه خشک و غیرصمیمانه باشد کار را سخت تر می کند. در نتیجه مشتریان پس از مدتی تمرین را رها می کنند. راه اندازی یک باشگاه مشتریان برای اماکن ورزشی می تواند به آنها در ایجاد اشتیاق در مشتری و حفظ او کمک شایانی نماید.

در این مقاله قصد داریم در خصوص باشگاه مشتریان اماکن ورزشی توضیحات لازم را ارائه دهیم. بنابراین با صرف چند دقیقه می توان از نکات لازم در مورد باشگاه مشتریان برای باشگاه های ورزشی مطلع شد و تصمیم درستی را برای اجرای باشگاه مشتریان باشگاه های ورزشی گرفت. به همین منظور عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه مشتریان برای اماکن ورزشی
باشگاه مشتریان سالن ورزشی. باشگاه مشتریان باشگاه بدنسازی. لویالیتی در اماکن ورزشی. وفادارسازی ورزشکاران.

نکات مهم قبل از اجرای باشگاه مشتریان اماکن ورزشی

برخی نکات وجود دارد که به طور اساسی و قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان باید به انها توجه نمود. رعایت این نکات برای جذب ورزشکاران و جلب رضایت آنها در وهله اول ضروری هستند.

نخست این که باشگاه حتما باید دارای مجوز از طرف سازمانهای مربوطه باشد.

دوم این که به نسبت وسعت باشگاه و تعداد ورزشکارانی که به آن رفت و آمد دارند باید از چند مربی باتجربه استفاده نمود که دارای مدرک تربیت بدنی باشند. مربیان باید دارای مدارک درجه 1 تا 3 مربیگری باشند.

 نکته سوم و بسیار حائز اهمیت بهداشتی بودن رختکن ها و سالن است. عدم رعایت بهداشت باعث ایجاد مشکلات پوستی در ورزشکاران می شود. نکته بعدی وجود تعداد کافی کمد در رختکن می باشد.

وضعیت کلی مناسب برای اماکن ورزشی

استفاده از دستگاه های کافی و پیشرفته علاوه بر دستگاه های بدنسازی برای ارزیابی وضعیت بدن ورزشکاران این امکان را فراهم می کند تا شناخت درستی از شرایط بدنی هر ورزشکار به دست آید و بر این اساس برای او یک برنامه ورزشی مناسب ارائه گردد.

راه اندازی بخش های سونا، حوضچه آب سرد و، اتاق ماساژ، اتاق VIP، بوفه مجهز و … در باشگاه ورزشی هم به خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان کمک خواهد کرد و هم درآمد باشگاه را افزایش خواهد داد.

در صورت امکان جداسازی ورزشکاران بر اساس شرایط سنی جو مناسب تری را برای ورزش در باشگاه ایجاد خواهد نمود. استفاده از مشاورین تغذیه و دادن برنامه تغذیه ای در کنار برنامه های ورزشی باعث گرفتن نتایج بهتر در عملکردهای ورزشی می گردد.

باشگاه مشتریان باشگاه بدنسازی
باشگاه مشتریان باشگاه بدنسازی. باشگاه مشتریان سالن ورزشی. لویالیتی در اماکن ورزشی. وفادارسازی ورزشکاران.

نکات مهم در باشگاه مشتریان اماکن ورزشی

اکنون که نکات قبل از داشتن باشگاه مشتریان برای اماکن ورزشی بیان شد، به نکات مهم برای نگهداری باشگاه مشتریان می پردازیم. با رعایت این نکات می توان بهترین نتیجه را از باشگاه مشتریان باشگاه های ورزشی مشاهده کرد. همچنین در صورت نیاز برای مشاوره جهت راه اندازی باشگاه مشتریان سالن های ورزشی می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات کلی در خصوص نصب باشگاه مشتریان، مقاله ی نکات نصب باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

معرفی کامل باشگاه ورزشی و مزیت های آن به مراجعان

یکی از فواید مهم باشگاه مشتریان اماکن ورزشی، معرفی کامل و ارائه تصویر جامعی از باشگاه به مشتریان است. با معرفی کامل باشگاه و مربیان و خدمات آن می توان مزیت باشگاه را نسبت به سایر باشگاه ها به مراجعه کنندگان نشان داد. در باشگاه مشتریان می توان عکسی از مجوز باشگاه را قرار داد و در مورد سابقه باشگاه توضیحات جامعی به مراجعان ارائه نمود.  می توان سوابق کاری و مدارک مربیان را نیز ضمیمه کرد تا ورزشکاران از اصولی و علمی بودن تمرین ها اطمینان حاصل کنند.

عکس هایی از فضای زیبا و تجهیزات پیشرفته باشگاه را می توان در نرم افزار باشگاه مشتریان قرار داد و به قیمت مناسب خدمات و موقعیت جغرافیایی در دسترس و آسان خود اشاره نمود.

در نرم افزار باشگاه مشتریان بهتر است برخی نکات که ورزشکاران به طور کلی باید رعایت نمایند را به آنها متذکر شد. برای مثال به ضرورت مداوم و پایدار بودن تمرینات ورزشی برای اثربخشی آنها اشاره نمود. مقدار مواد پروتئینی که فرد باید در روز مصرف کند (برای مثال 20 الی 40 گرم پروتئین در روز) و حداقل مقدار آب مصرفی را ذکر نمود و به ورزشکار گفته شود که برای مثال هر فرد باید روزانه 2000کالری مصرف نماید و شب ها باید بیشتر از پروتئین ، سبزیجات و میوه فیبر دار و مواد کم کالری مانند سفیده تخم مرغ استفاده نمود.

امتیاز دهی به ورزشکاران

در نرم افزار باشگاه مشتریان می توان برای انها امتیازات یا جوایزی در نظر گرفت  و انها را به مراجعه بیشتر مشتاق تر نمود. مثلاً هر بار که ورزشکار در باشگاه حاضر می شود به او 2 امتیاز داده می شود. یا به ازای ثبت رکورد جدید در باشگاه به او 5 امتیاز داده می شود یا به عنوان نمونه اگر ورزشکار سه ماه متوالی در تمام جلسات تمرینی خود حاضر شود در ماه بعد 50 درصد از هزینه عضویت او کاهش می یابد. یا جوایزی مانند کراتین، مولتی ویتامین، کرومیم یا گلوتامین به او داده شود. در کل در باشگاه مشتریان باید به گونه ای رفتار شود که مشتری هرچه بیشتر هزینه کند بیشتر امتیاز و جایزه دریافت نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

گروه بندی ورزشکاران در باشگاه مشتریان

این گروه بندی را می توان در دسته های بزرگسالان و جوانان، زنان، زیبایی اندام و …. و همچنین به صورت گروه طلایی، نقره ای، VIP  و …..انجام داد. سپس به هر گروه جوایز و امتیازات اختصاصی و ویژه تعلق می گیرد. برای مثال گروه جوانان با هربار مراجعه به باشگاه 3 امتیاز دریافت می کنند و پس از جمع آوری مقدار مشخصی امتیاز می توانند به جوایز مشخصی دست پیدا کنند. این جوایز می تواند خرید از بوفه یا دریافت برنامه تغذیه ای رایگان و …… باشد. مطالعه ی مقاله ی گروه بندی مشتریان در باشگاه مشتریان نیز توصیه می شود.

وفادارسازی ورزشکاران
وفادارسازی ورزشکاران. باشگاه مشتریان باشگاه بدنسازی. باشگاه مشتریان سالن ورزشی. لویالیتی در اماکن ورزشی.

کارت وفاداری اعضای باشگاه ورزشی

در باشگاه مشتریان می توان برای مشتریان کارت های وفاداری زیبا و مرغوب تهیه نمود. ورزشکار با دیدن آن به یاد هدفش که تناسب اندام یا زیبایی می افتد. این کارتها می تواند به گونه ای طراحی شوند که قابل شارژ کردن باشند و مشتری نیازی به آوردن کیف پول به همراه خود نداشته باشد. با عبور دادن کارت از دستگاه کارت خوان می توان تمام اطلاعات ورزشکار از جمله تاریخ آخرین مراجعه او را مشاهده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی کارت وفاداری را مطالعه نمایید و اطلاعات لازم را در خصوص کارت باشگاه مشتریان برای سالن های ورزشی کسب نمایید.

تبلیغ توسط خود ورزشکاران

 برای این که ورزشکاران باشگاه را به دیگر دوستان و آشنایان معرفی نمایند می توان از ساز و کار امتیاز دهی بر اساس پورسانت استفاده نمود. مشتریان قدیمی بر اساس معرفی افراد جدید و مبلغی که انان در باشگاه خرج می کنند به صورت درصدی امتیاز یا اعتبار بگیرند. برای نمونه اگر فرد  معرفی شده  100 هزار تومان خرج کند، به معرف او 10 درصد این میزان یعنی 10 هزار تومان امتیاز داده می شود و این کسب امتیاز به معرف از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.

هدایای خاص در باشگاه مشتریان برای ورزشکاران

در باشگاه مشتریان می توان به مناسبت های خاص مانند روز تولد، عید نوروز، اعیاد مذهبی و … به مراجعه کنندگان هدیه های ویژه داد. این هدیه ها می توانند امتیاز، اعتبار، برنامه غذایی رایگان، سونا یا ماساژ رایگان یا حتی وسایل ورزشی مانند طناب یا یک جفت کفش باشد. همچنین می توان تخفیف های متفاوتی را برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفت. بدین صورت افراد برای تمدید ثبت نام انگیزه ی بیشتری خواهند داشت.

در صورت تمایل برای راه اندازی باشگاه مشتریان برای اماکن و سالن های ورزشی و یا باشگاه های بدنسازی می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رکاما شما را برای راه اندازی باشگاه مشتریان برای سالن ورزشی با بهترین نتیجه راهنمایی خواهند کرد.

بازدیدها: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *