باشگاه مشتریان VIP
در این مقاله به خدمات باشگاه مشتریان VIP و انواع آن پرداخته ایم. با مطالعه ی این مقاله می توان به خدمات باشگاه های ویژه پی برد.
باشگاه مشتریان VIP Read Post »
در این مقاله به خدمات باشگاه مشتریان VIP و انواع آن پرداخته ایم. با مطالعه ی این مقاله می توان به خدمات باشگاه های ویژه پی برد.
باشگاه مشتریان VIP Read Post »
در این مقاله در خصوص کارت وفادارسازی مشتری و انواع آن بحث خواهیم کرد. همچنین مزیت های کارت وفاداری مشتری بیان شده است.
در این مقاله به بررسی راه اندازی و همچنین وفادارسازی باشگاه مشتریان ارزان پرداخته ایم. با مطالعه ی این مقاله می توان از مزایا و معایب راه اندازی و وفادارسازی باشگاه مشتریان ارزان قیمت مطلع شد.
باشگاه مشتریان ارزان Read Post »
در این مقاله به خدمات منحصر به فرد باشگاه مشتریان پرداخته ایم که فروشگاه ها با کمک این خدمات می توانند بهترین نتیجه را دریافت نمایند.
خدمات باشگاه مشتریان Read Post »
در این مقاله به معرفی باشگاه های مشتریان رایگانی که وجود دارد پرداخته ایم. همجنین معایب و مزایای هرنوع باشگاه بیان شده که با مقایسه ی آن ها می توان بهترین باشگاه وفادارسازی را انتخاب و پیاده سازی کرد.
نسخه رایگان باشگاه مشتریان Read Post »
نرم افزار CRM و نرم افزار باشگاه مشتریان دارای شباهت های زیادی می باشند. هردو نرم افزار برای افزایش فروش کسب و کار مناسب می باشند. اما تفاوت هایی ببین این باشگاه مشتریان و CRM وجود دارند که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم.
تفاوت باشگاه مشتریان و CRM چیست؟ Read Post »
بسیاری از سایت ها با وردپرس طراحی شده اند و قصد دارند باشگاه مشتریان را برای مشتریان خود راه اندازی کنند. در این مقاله در خصوص اهمیت داشتن باشگاه مشتریان برای سایت، انواع باشگاه و مقایسه ی افزونه ها و باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
باشگاه مشتریان با وردپرس Read Post »
این مقاله به درک بهتر از تعریف کارت باشگاه مشتریان و مزیت و انواع آن کمک می کند. بنابراین با مطالعه ی این مقاله ی جذاب می توان به کاربرد کارت باشگاه مشتریان پی برد.
کارت باشگاه مشتریان چیست؟ Read Post »
راه اندازی باشگاه مشتریان در فروشگاه زنجیره بسیار سودمند خواهند بود. دلیل این امر و راهکار های افزایش فروش با باشگاه مشتریان رکاما در این مقاله بیان شده است.
باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای Read Post »
پیاده سازی باشگاه مشتریان نیازمند رعایت یکسری اصول و نکات مهم می باشد. در این مقاله اهمیت این موضوع به همراه مراحل پیاده سازی باشگاه مشتریان بیان شده است.
راه اندازی باشگاه مشتریان Read Post »
برای آنکه بتوان کارایی و اثر بخشی باشگاه مشتریان را به بیشترین میزان خود رساند، باید از راز های موفقیت باشگاه مشتریان آگاه بود. در این مقاله به راز های مهم موفقیت باشگاه مشتریان پرداخته ایم.
راز های موفقیت باشگاه مشتریان Read Post »
توسعه ی روابط بین مشتری و سازمان تاثیر زیادی در افزایش فروش و میزان وفاداری مشتریان دارد. به همین منظور در این مقاله به اهمیت این موضوع و چگونگی افزایش توسعه ی رابطه بین مشتری و سازمان پرداخته ایم.
توسعه ی روابط با مشتری با باشگاه مشتریان Read Post »
استفاده از راه های داشتن مشتری وفادار باعث می شود تا سود سازمان افزایش یابد. در این مقاله 6 راه اصلی برای افزایش وفاداری مشتریان بیان شده است/
راه های داشتن مشتری وفادار Read Post »
با اجرای ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان می توان اثر بخشی باشگاه را افزایش داد. در این مقاله به ایده های جذاب و خلاقانه در باشگاه مشتریان رکاما پرداخته ایم.
ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان Read Post »
وفادار سازی مشتریان هر سازمان و فروشگاه، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. داشتن یک استراتژی مناسب برای اینکار ضروری می باشد. در این مقاله در خصوص استراتژی وفادار سازی مشتریان توضیحات لازم ارائه شده است.
استراتژی وفادار سازی مشتریان Read Post »