بسیاری از صاجبان کسب و کارها به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان ارزان و یا رایگان هستند. اگر شما هم برای کسب و کار خود به دنبال راه اندازی یک باشگاه مشتریان ارزان قیمت هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی باشگاه های مشتریان ارزان و ویژگی های آن ها بپردازیم. همچنین معایب و مزایای این نوع باشگاه ها بیان می شود. پس با گذاشتن چند دقیقه وقت می توان از تمامی اطلاعات لازم در خصوص وفادارسازی ارزان با باشگاه مشتریان آگاه شد.
عناوین زیر در خصوص باشگاه مشتریان و یا همان باشگاه وفاداری مشتری ارزان، شرح داده خواهند شد.
در ابتدا به این که منظور از باشگاه مشتریان ارزان چیست می پردازیم. منظور برخی افراد از باشگاه ارزان این است که بتوانند یک نرم افزار باشگاه مشتریان را با هزینه ی پایین خریداری نمایند. این افراد ممکن است نتوانند پول زیادی برای راه اندازی باشگاه بپردازند. به همین منظور دنبال یک باشگاه مشتریان که قیمت ارزانی داشته باشند هستند. دسته ی دوم از افراد به دنبال باشگاه مشتریانی هستند که هزینه های جذب مشتری در آن ارزان باشد. یعنی بتوانند با صرف هزینه های پایین، مشتریان بیشتری را جذب نمایند و یا وفاداری مشتریان قدیمی را افزایش دهند.
در این مقاله هر دو نوع باشگاه را توضیح خواهیم داد و معایب و مزایای هرکدام را بیان خواهیم کرد. چرا که اگر کسب و کارها قصد راه اندازی باشگاه مشتریان ارزان را دارند، باید به بازدهی آن نیز توجه کنند که هرکدام از باشگاه ها چه باشگاه گران و ارزان و یا چه باشگاه کم هزینه و یا پر هزینه، با رعایت یکسری نکات خاص می توانند بهترین بازدهی را داشته باشند. در خصوص نکات باشگاه نیز می توانید مقاله ی نکات راه اندازی باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.
برای راه اندازی باشگاه مشتریان می توان به چند طریق اقدام کرد. چرا که شرکت های مختلفی باشگاه مشتریان را ارائه می کنند و هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند. در کل تمامی آن ها با هدف جذب مشتری بیشتر و افزایش وفاداری مشتریان طراحی شده اند. اما باتوجه به این که ویژگی هرکدام متفاوت است، ممکن است میزان افزایش مشتریان و رضایت آن ها نیز متفاوت باشد. بنابراین برای راه اندازی باشگاه مشتریان باید به این ویژگی ها دقت کافی داشت.
شرکت های طراح باشگاه مشتریان متناسب با امکانات و ویژگی هایی که در باشگاه مشتریان وجود دارد و میزان اثر بخشی آن ها، قیمت باشگاه مشتریان را تعیین می کنند. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان در ایران هستید، توصیه می شود به دنبال باشگاه های مشتریان خیلی ارزان و یا رایگان نباشید. چرا که این دسته از باشگاه ها معایب بیشتری نسبت به مزایای آن دارند و حتی ممکن است باعث کاهش رضایت مشتریان شود. در این خصوص می توانید مقاله ی باشگاه مشتریان رایگان را نیز مطالعه نمایید و از معایب و مزایای این نوع باشگاه ها به طور کامل آگاه شوید.
مزیت راه اندازی باشگاه مشتریان ارزان، تخصیص بودجه کمتر برای پیاده سازی باشگاه می باشد. اما داشتن چنین باشگاهی ممکن است سودی نداشته باشد و همان مبلغ کمی هم که بابت آن پرداخت شده است، بازنگردد. چرا که امکانات موجود در اینگونه باشگاه ها طبق اصول یک باشگاه کامل نباشد و امکانات اصلی باشگاه مشتریان را نداشته باشد. بنابراین مشتری نیز از باشگاه رضایت کافی را نخواهد داشت و باشگاه بدون استفاده خواهد ماند.
از آنجایی که راه اندازی باشگاه مشتریان ارزان قیمت ممکن است بدون استفاده باقی بماند، بنابراین توصیه می شود از باشگاه هایی استفاده شود که با پرداخت کمی هزینه ی بیشتر بتوان از آن حداکثر بازدهی را بدست آورد. شرکت رکاما با طراحی باشگاه مشتریان متناسب با نیاز مشتریان و مدیریت آسان و قابل انعطاف برای صاحبان کسب و کار، توانسته یک باشگاه مشتریان طراحی کند که نسبت به رقبای خود ارزان باشد. امکانات باشگاه مشتریان رکاما به گونه است که با پرداخت هزینه ی منصفانه ای می توان بهترین امکانات باشگاه مشتریان را در دست داشت.
افرادی که قصد راه اندازی باشگاه مشتریان را برای وفادارسازی مشتریان اما با صرف هزینه های ارزان دارند باید به صورت برنامه ریزی شده عمل کنند تا بتوانند خدمات و برنامه های وفادارسازی را با بهترین تاثیر گذاری و قیمت ارزان پیاده سازی کنند. باشگاه مشتریان رکاما یک باشگاه منعطف می باشد که امکانات زیادی را برای صاحبان کسب و کار به ارمغان می آورد. با استفاده از باشگاه مشتریان رکاما علاوه بر طراحی های دلخواه می توان امکانات مختلفی را به صورت رایگان ایجاد کرد.
یکی از روش های وفادارسازی مشتریان با قیمت ارزان، تعیین امتیازت مختلف با ضریب های متفاوت می باشد. این امکان به راحتی با باشگاه رکاما قابل اجرا می باشد. همچنین می تواند جوایز و کدهای تخفیف را برای مشتریان به طور نامحدود در نظر گرفت. یعنی مدیران فروشگاه می توانند به تعداد نامحدودی برای مشتریان هدایه قرار دهند. به طور کلی با استفاده از خدمات موجود در نرم افزار رکاما می تواند وفادارسازی مشتریان را با قیمت ارزانی انجام داد و نیازی به پرداخت هزینه های خنگفت جهت وفادارسازی نمی باشد.
وفادارسازی مشتری و ایجاد برنامه های وفاداری، قطعا هزینه هایی را در بر خواهد داشت. اما پرداخت هزینه های پایین الزاما به معنی کاهش کیفیت در وفاداری مشتریان نمی باشد. چرا که انعطاف پذیری باشگاه مشتریان این امکان را به مدیران می دهد که بتوانند نیازها و برنامه های وفاداری خود را با قیمت پایین اجرا کنند. بنابراین استفاده از استراتژی های ارزان در باشگاه رکاما نه تنها دارای معایب نمی باشد، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. با کاهش هزینه های وفادارسازی مشتریان و استفاده از امکانات کامل باشگاه رکاما می توان به بهترین نتیجه و بیشترین سود ممکن دست پیدا کرد.
برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کارشناسان رکاما در تماس باشید. مشاورین رکاما شما را برای اجرای بهترین باشگاه مشتریان با صرف هزینه های پایین راهنمایی خواهند کرد.
بازدیدها: 36