خدمات باشگاه مشتریان چیست؟ باشـگاه مشتریان چه خدماتی را برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه میکند؟ خدمات باشگاه مشتریان مناسب چه کسبوکارهایی میباشند؟ دلایل افزایش فروش با استفاده از باشگاه مشتریان چه میباشد؟ بسیاری از افراد برای کسبوکار خود به دنبال جواب چنین سؤالاتی میباشند. بدین منظور قصد داریم در این مقاله به خدمات سامانه مشتریان که باعث میشود وفاداری و تعداد مشتری افزایش یابد، میپردازیم. بنابراین اگر شماهم قصد راهاندازی باشگاه مشتریان را برای کسبوکار خود دارید، توصیه میشود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. همچنین با مطالعه مقاله مزایای باشگاه مشتریان می توانید اطلاعات بیشتر کسب نمایید.
در خصوص معرفی خدمات و کاربردهای این سامانه عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
- معرفی باشگاه مشتریان رکاما و خدمات آن
- خدمات باشگاه وفادارسازی مشـتریان رکاما
- خدمات مدیران باشگاه مشتریان
- خدمات مربوط تعریف به جوایز
- خدمات مربوط به تعریف امتیاز
- ایجاد دسته بندی در باشگاه مشتریان
- خدمات تبلیغاتی با باشگاه مشتریان
- مهم ترین خدمـات باشگاه مشـتریان رکاما
معرفی باشگاه مشتریان رکاما و خدمات آن
شرکتهای مختلفی ارائهدهنده سامانه باشگاه مشتریان هستند. هلدینگ رکاما نیز یکی از شرکتهای معتبر درزمینهی طراحی نرمافزارهای کاربردی مدیریتی و مشتری مداری میباشد. یکی از نرمافزارهای این مجموعه، نرمافزار باشگاه مشتریان است. رکاما با بهرهگیری از چندین سال تجربه توانسته یکی از بهترین و منعطفترین نرمافزارهای باشگاه مشتریان را طراحی کند. خدمات باشگاه مشتریان رکاما، خدماتی منحصربهفرد و کاربردی میباشد.
در این مقاله به معرفی خدمات سامانه مشتریان رکاما خواهیم پرداخت. این خدمات شامل خدمات مبتنی بر تعامل، انگیزش و وفادار سازی میباشند. یعنی استفاده از خدمات باشـگاه مشتریان رکاما، علاوه بر جلب رضایت مشتری، باعث تعامل بین مشتری و سازمان، ایجاد انگیزش خرید و وفادار شدن مشتری ها به شرکت نیز میشود.علاوه بر این سطح رضایت مدیران نیز با استفاده از سامانه مشتریان افزایش مییابد. چراکه امکانات مدیریتی این نرمافزار کاربرد بسیار آسانی دارند. بنابراین مدیران دردسرها و مشکلات کار با این نرمافزار را نخواهند داشت. اما باشگاه مشـتریان رکاما چه خدماتی را ارائه میدهد؟
خدمات سامانه وفادارسازی مشتریان رکاما
سامانه وفادارسازی مشتریان نام دیگر باشگاه مشتریان میباشد. درواقع به دلیل آنکه باشگاه مشتریان منجر به افزایش وفاداری مشتریان میشود، به این نام شناختهشده است. خدمات باشگاه مشتریان رکاما شامل دو بخش میباشد. یک بخش مربوط به خدمات برای مدیران سازمان میباشد و بخش دیگر مربوط به خدمات مشتری و اعضای باشگاه میباشد. خدمات این نرمافزار کاربردی به شرح زیر میباشد.
خدمات مدیران باشگاه مشتریان
پنل مدیریتی باشگاه مشتریان دارای امکانات و خدمـات مختلفی میباشد. مدیران با ورود به پنل مدیریتی میتوانند از این خدمات استفاده کنند. مدیر هر فروشگاهی با توجه به کسبوکار خود، قادر است تنظیمات لازم را برای باشگاه مشتریان خود انجام دهد. همچنین منعطف بودن سامانه مشتریان رکاما باعث شده است تا فروشگاهها بتوانند خدمات مختلفی را متناسب با سلیقهی مشتریان خود ارائه دهند. خدمات باشگاه مشتریان برای مدیران کسبوکارها به شرح زیر میباشد:
خدمات مربوط تعریف به جوایز
ایجاد جوایز مختلف اعم از محصولات و یا کدهای تخفیف یکی از خدمات این باشگاه برای مدیران میباشد. یعنی فروشگاهها میتوانند هر نوع جایزهای را که خواستند، تعریف کنند و آن را در سامنه مشتریان خود قرار دهند. هرچه میزان تنوع در جوایز بیشتر باشد، قطعاً رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا میکند. در این خصوص میتوانید مقالهی انواع جایزه در باشگاه مشتریان را نیز مطالعه نمایید.
خدمات مربوط به تعریف امتیاز
یکی از خدمات منحصربهفرد باشگاه مشتریان رکاما، امکان تعریف امتیازهای گوناگون در ازای اقدامات مختلف میباشد. هر فروشگاهی میتواند امتیازات مخصوص به خود را تعریف کند و برای آنها اسامی دلخواه انتخاب نماید. بهطور مثال میتوان امتیازهای طلایی، نقرهای و برنزی ایجاد کرد. یکی از خدمات این نرمافزار، امکان تنظیم ضریب امتیازها برای هرکدام از این عناوین میباشد. البته عناوین امتیازات نیز قابلتغییر میباشد. که این خود یکی از خدمات باشگاه رکاما میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امتیازدهی میتوانید مقالهی راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.
ایجاد دسته بندی در باشگاه مشتریان
سومین مورد از خدمات باشگاه مشتریان برای مدیران، امکان ایجاد دستهبندیهای مختلف برای مشتری ها میباشد. یعنی فروشگاهها میتوانند با ایجاد دستهبندیهای مختلف، میزان امتیاز ورود به هر دسته را تعریف کنند. در هر دسته نیز میتوان جوایز و خدمات بهخصوصی را برای اعضای آن در نظر بگیرند. بنابراین یکی دیگر از خدمات منحصربهفرد سامانه وفادارسازی مشتریان رکاما، امکان دستهبندی مشتری بر اساس امتیاز آنها میباشد. با این ویژگی مشتریان برای اخذ امتیاز بیشتر ترغیب خواهند شد. استفاده از این ویژگی یکی از تکنیک های حفظ مشتری می باشد.
خدمات تبلیغاتی با سامانه مشتریان
یکی دیگر از خدمات کاربردی باشگاه مشتریان، امکان تبلیغات با کمک سامانه مشتری رکاما میباشد. هنگامیکه مشتریان در باشگاه ثبتنام میکنند، شماره و اطلاعات خود را وارد میکنند. این اطلاعات در باشگاه مشتریان ذخیرهشده و مدیر فروشگاه هر زمان که نیاز باشد میتواند از آنها کمک بگیرد. یکی از مواقعی که مدیر فروشگاه میتواند از شمارههای مشتریان استفاده کند، زمانی است که بخواهد تبلیغات انجام دهد. در این هنگام با فرستادن پیامک از طریق باشگاه مشتریان میتوان مشتریان را از محصولات و یا تخفیفها و یا هر تبلیغ دیگری آگاه سازند.
مهم ترین خدمات باشگاه مشتریان رکاما
در آخرین قسمت قصد داریم به مهمترین ویژگی و خدمات باشگاه مشتریان رکاما بپردازیم. این ویژگی مناسب سازمانها و یا فروشگاههایی میباشد که قصد دارند برای هر گروه از مشتریان و یا افراد سازمان خود، باشگاه مشتریان جداگانهای را داشته باشند. با داشتن سامانه وفاداری رکاما میتوان از خدمات چندباشگاه بودن آن نیز بهرهمند شد. بدینصورت سازمان میتواند برای هر دسته از افرادی که با سازمان در ارتباط هستند، باشگاه مشتریانی را ایجاد کند. طراحی، جوایز، امتیازات و بهطورکلی محیط هر باشگاه نیز میتواند با باشگاه دیگری متفاوت باشد.
بهطورکلی باشگاه مشتریان رکاما دارای خدمات گسترده و متنوع دیگری است که پایه و اساس هر سامانه ای میباشند. برای اطلاع از این امکانات میتوانید به مقالهی امکانات اصلی باشگاه مشتریان مراجعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات منحصربهفرد باشگاه مشتریان رکاما میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رکاما با داشتن تجربیات پیادهسازی باشگاه در انواع سازمانها و فروشگاهها شما را برای راهاندازی بهترین باشگاه مشتریان ایران راهنمایی خواهند کرد.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذارید.
Views: 586