خدمات نرم افزارهای باشگاه مشتریان. لیست خدمات باشگاه برای مدیران. ویژگی های منحصر به فرد باشگاه. وفادارسازی مشتریان.
خدمات باشگاه مشتریان چیست؟ باشگاه مشتریان چه خدماتی را برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه می کند؟ لیت خدمات باشگاه مشتریان چیست؟ دلایل افزایش فروش با خدمات باشگاه مشتریان چه می باشد؟ بسیاری از افراد برای کسب و کار خود به دنبال جواب چنین سوالاتی می باشند. بدین منظور قصد داریم در این مقاله به خدمات باشگاه مشتریان که باعث می شود وفاداری و تعداد مشتریان افزایش یابد، می پردازیم. بنابراین اگر شماهم قصد راه اندازی باشگاه مشتریان را برای کسب و کار خود دارید، توضیه می شود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. مطالعه ی این مقاله تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد ولی پس از آن می توانید با تمامی خدمات باشگاه مشتریان آشنا شوید.
در خصوص معرفی خدمات و کاربردهای باشگاه مشتریان عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
شرکت های مختلفی باشگاه مشتریان را برای استفاده از خدمات آن ارائه می دهند. هلدینگ رکاما نیز یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی طراحی نرم افزارهای کاربردی مدیریتی و مشتری مداری می باشد. یکی از نرم افزارهای این مجموعه، نرم افزار باشگاه مشتریان می باشد. رکاما با بهره گیری از تجربیات چندین ساله توانسته یکی از بهترین و منعطف ترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان را طراحی کند. خدمات باشگاه مشتریان خدماتی منحصر به فرد و کاربردی می باشد.
در این مقاله به معرفی خدمات باشگاه مشتریان رکاما خواهیم پرداخت. این خدمات شامل خدمات مدیریتی و مشتری مداری می باشد. یعنی استفاده از خدمات باشگاه مشتریان رکاما، علاوه بر جلب رضایت مشتری، باعث افزایش رضایت مدیر فروشگاه نیز می شود. چرا که امکانات مدیریتی این نرم افزار به آسانی قابل انجام می باشد. بنابراین مدیران دردسرها و مشکلات کار با این نرم افزار را نخواهند داشت. اما باشگاه مشتریان رکاما چه خدماتی را ارائه می دهد؟
باشگاه وفادارسازی مشتریان نام دیگر باشگاه مشتریان می باشد. این نام به دلیل آنکه باشگاه مشتریان منجر به وفادارسازی مشتریان می شود، نامگذاری شده است. خدمات باشگاه مشتریان رکاما شامل دو بخش می باشد. یک بخش مربوط به خدمات برای مدیران باشگاه می باشد و بخش دیگر مربوط به خدمات برای مشتریان و اعضای باشگاه می باشد. خدمات این نرم افزار کاربردی به شرح زیر می باشد.
پنل مدیریتی باشگاه مشتریان دارای امکانات و خدمات مختلفی می باشد که مدیران با ورود به پنل مدیریتی می توانند از خدمات استفاده کنند. مدیر هر فروشگاهی باتوجه به کسب و کار خود می تواند تنظیمات لازم را برای باشگاه مشتریان خود انجام دهد. همچنین منعطف بودن باشگاه مشتریان رکاما باعث شده است تا فروشگاه ها بتوانند خدمات مختلفی را متناسب با سلیقه ی مشتریان خود ارائه دهند. خدمات باشگاه مشتریان برای مدیران کسب و کارها به شرح زیر می باشد.
خدمات مربوط تعریف به جوایز
ایجاد جوایز مختلف اعم از محصولات فیزیکی و یا کدهای تخفیف یکی از خدمات باشگاه مشتریان برای مدیران می باشد. یعنی فروشگاه ها می توانند هر نوع جایزه ای را که خواستند، تعریف کنند و آن را در باشگاه مشتریان قرار دهند. هرچه میزان تنوع در جوایز بیشتر باشد، قطعا رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا می کند. در این خصوص می توانید مقاله ی انواع جایزه در باشگاه مشتریان را نیز مطالعه نمایید.
یکی از خدمات منحصر به فرد باشگاه مشتریان رکاما، تعریف امتیازهای گوناگون در ازای اقدامات مختلف می باشد. هر فروشگاهی می تواند امتیازات مخصوص به خود را تعریف کند و برای آن ها اسامی دلخواه انتخاب نماید. به طور مثال می توان امتیازهای طلایی، نقره ای و برنزی ایجاد کرد. یکی از خدمات این نرم افزار، امکان تنظیم ضریب امتیازها برای هرکدام از این عناوین می باشد. البته انتخاب عناوین امتیازات نیز قابل تغییر می باشد که این خود یکی از خدمات باشگاه رکاما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امتیازدهی می توانید مقاله ی راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.
ایجاد دسته بندی در باشگاه مشتریان
سومین مورد از خدمات باشگاه مشتریان برای مدیران، امکان ایجاد دسته بندی های مختلف برای مشتریان می باشد. یعنی فروشگاه ها می توانند با ایجاد دسته بندی های مختلف، میزان امتیاز ورود به هر دسته را تعریف کنند. در هر دسته نیز می توان جوایز و خدمات به خصوصی را برای اعضای آن در نظر بگیرند. بنابراین یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد باشگاه مشتریان رکاما، امکان دسته بندی مشتریان بر اساس امتیاز آن ها می باشد. با این ویژگی مشتریان برای اخذ امتیاز بیشتر ترغیب خواهند شد. استفاده از این ویژگی یکی از تکنیک های حفظ مشتری می باشد.
یکی دیگر از خدمات کاربردی باشگاه مشتریان، امکان تبلیغات با کمک باشگاه رکاما می باشد. هنگامی که مشتریان در باشگاه ثبت نام می کنند، شماره و اطلاعات خود را وارد می کنند. این اطلاعات در باشگاه مشتریان ذخیره شده و مدیر فروشگاه هر زمان که نیاز باشد می تواند از آن ها کمک بگیرد. یکی از مواقعی که مدیر فروشگاه می تواند از شماره های مشتریان استفاده کند، زمانی است که بخواهد تبلغات انجام دهد. در این هنگام با فرستادن پیامک از طریق باشگاه مشتریان می توان مشتریان را از محصولات و یا تخفیف ها و یا هر تبلیغ دیگری آگاه سازند.
در آخرین قسمت قصد داریم به مهم ترین ویژگی و خدمات باشگاه مشتریان رکاما بپردازیم. این ویژگی مناسب سازمان ها و یا فروشگاه هایی می باشد که قصد دارند برای هر گروه از مشتریان و یا افراد سازمان خود، باشگاه مشتریان جداگانه ای را داشته باشند. با داشتن باشگاه مشتریان رکاما می توان از خدمات چندباشگاه بودن آن نیز بهره مند شد. بدین صورت سازمان می تواند برای هر دسته از افرادی که با سازمان در ارتباط هستند، باشگاه مشتریانی را ایجاد کند. طراحی، جوایز، امتیازات و به طور کلی محیط هر باشگاه نیز می تواند با باشگاه دیگری متفاوت باشد.
به طور کلی باشگاه مشتریان رکاما دارای خدمات گسترده و متنوع دیگری می باشد که پایه و اساس هر باشگاهی نیز می باشد. برای اطلاع از این امکانات می توانید به مقاله ی امکانات اصلی باشگاه مشتریان مراجعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات منحصر به فرد باشگاه مشتریان رکاما می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رکاما با داشتن تجربیات پیاده سازی باشگاه در انواع سازمان ها و فروشگاه ها شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان ایران راهنمایی خواهند کرد.
بازدیدها: 178