ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان

ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان. ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان. مزایای ایده های خلاقانه. Creative ideas in the customer club

باشگاه مشتریان به منظور افزایش وفاداری مشتریان و همچنین جذب مشتری بیشتر ایجاد می شود. اما برای آنکه بتوان کارایی و اثر بخشی باشگاه مشتریان را افزایش داد، باید به یکسری نکات مهم توجه کرد. یکی از نکات مهم برای پیاده سازی باشگاه وفاداری ، پیاده سازی ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان می باشد. ایده های جذاب باعث می شود تا مشتریان با تمایل بیشتری از خدمات باشگاه استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم چند ایده ی برتر را در خصوص پیاده سازی باشگاه بیان کنیم. ایده هایی که همگی در باشگاه رکاما قابل اجرا هستند و صاحبان کسب و کار ها با توجه به سلیقه ی خود می توانند از این ایده ها استفاده کنند.

در این مقاله عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت. با مطالعه این موارد می توان باشگاه مشتریان را به صورت خلاقانه ایجاد کرد.

انواع ایده های جذاب و خلاقانه در باشگاه رکاما
بهترین باشگاه مشتریان. ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان. خدمات باشگاه رکاما. مزایای ایده های خلاقانه. Creative ideas in the customer club

انواع ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان رکاما

هر شخصی دارای یک ذهن ایده پرور می باشد. برخی کمتر و برخی از افراد تمرینات بیشتری را برای افزایش خلاقیت خود انجام داده اند. به همین دلیل میزان خلاقیت افراد با یکدیگر متفاوت است. به همین منظور در ادمه قصد داریم ایده های خلاقانه ای که می توان در باشگاه مشتریان استفاده کرد را شرح دهیم. مواردی که بیان می شود جز برترین خلاقیت ها در باشگاه مشتریان می باشد. مدیران فروشگاه ها می توانند باتوجه به خلاقیتی که دارند مواردی را نیز به این ها اضافه کنند. برای دریافت راهنمایی جهت اضافه کردن ایده های خلاقانه به باشگاه مشتریان می توانید با کارشناسان رکاما به صورت رایگان مشورت نمایید.

مواردی که در ادامه شرح داده می شوند، همگی در نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما قابل اجرا هستند. بنابراین با دریافت باشگاه مشتریان رکاما می توان یک باشگاه مشتریان جذاب و خلاقانه را صاحب شد.

تعریف امتیاز های مختلف برای مشتریان

در باشگاه مشتریان رکاما امکان ایجاد راه های مختلف برای امتیاز دهی به مشتریان وجود دارد. اصلی ترین راه اخذ امتیاز افراد در باشگاه مشتریان، خرید محصولات و یا خدمات فروشگاه می باشد. ولی به طور مثال می توان برای عضویت افراد امتیازی را تعیین کرد. و یا می توان فرم هایی را برای دریافت اطلاعات از مشتریان طراحی کرد و برای تکمیل آن ها توسط مشتریان امتیازی را تعیین کرد. و یا هر راه دیگری که فروشگاه بخواهد مشتری کاری را در جهت افزایش منافع سازمان انجام دهد. با ایجاد راه های مختلف برای امتیازدهی به مشتریان، تمایل مشتریان برای عضویت در باشگاه افزایش خواهد یافت. برای درک بهتر این موضوع به مقاله ی انواع راه های امتیازدهی به مشتریان در باشگاه رکاما مراجعه کنید.

تعیین نام خلاقانه برای امتیازات باشگاه مشتریان

همان طور که بیان شد می توان راه های مختلفی را برای امتیازدهی به مشتریان ایجاد کرد. اما یکی از ایده های خلاقانه در باشگاه رکاما برای امتیازدهی، تعیین نام های خلاقانه برای امتیازات مختلف می باشد. خلاقیت در تعیین این نام ها بهتر است مطابق با شخصیت اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته شود. به طور مثال اگر مخاطبین باشگاه کودکان هستند، می توان از شخصیت های کارتونی برای اسم امتیاز ها استفاده کرد. نام هایی مثل امتیاز های بتمن و اسپایدر من و یا امتیاز های پلنگ صورتی و تام و جری.

اگر اعضای باشگاه مشتریان افرادی تحصیل کرده هستند باید از عناوین رسمی تری استفاده شود. اگر در باشگاه مشتریان افراد مختلفی با سنین متفاوت و شخصیت های گوناگون عضو می شوند، می توان از نام هایی استفاده کرد که مورد قبول اکثریت جامعه باشند. در این موارد می توان از نام هایی مثل امتیاز طلایی، نقره ای و چنین مواردی استفاده کرد. در هر صورت خلاقیت در ایجاد نام های جذاب برای امتیازات باشگاه، یکی از ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان می باشد که باعث افزایش جذابیت باشگاه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد امتیازهای مختلف در باشگاه مشتریان، می توانید مقاله ی بهترین باشگاه مشتریان ایران را مطالعه نمایید.

ایجاد عناوین جذاب برای دسته بندی مشتریان

در باشگاه مشتریان رکاما امکان ایجاد دسته بندی مشتریان وجود دارد. ایجاد دسته بندی برای اعضای مختلف باشگاه مشتریان خود به نوعی یکی از ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان محسوب می شود. اما برای جذابیت و خلاقیت بیشتر می توان نام این دسته بندی ها را با عناوین زیبا تعیین کرد. دسته بندی افراد در باشگاه مشتریان معمولا بر اساس امتیاز آن ها صورت می گیرد. بنابراین مشتریان با کسب امتیازات بیشتر می توانند در دسته بندی های بالاتری قرار بگیرند و از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

با تعیین عناوین خلاقانه برای دسته بندی مشتریان در باشگاه، تمایل مشتریان برای قرارگیری در دسته بندی های رده ی بالاتر افزایش می یابد. بنابراین برای اخذ امتیاز بیشتر، تلاش خواهند کرد. در این صورت منافع سازمان و فروشگاه نیز افزایش می یابد. انتخاب عنوان مناسب برای دسته بندی مشتریان نیز بهتر است طبق شخصیت اعضای باشگاه صورت بگیرد.

خلاقیت و جذابیت باشگاه مشتریان رکاما
خدمات باشگاه رکاما. مزایای ایده های خلاقانه. Creative ideas in the customer club . بهترین باشگاه مشتریان.

ایجاد تنوع در هدایا و خدمات باشگاه

یکی دیگر از ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان ایجاد تنوع در خدمات و هدایای باشگاه می باشد. این امکان در باشگاه مشتریان رکاما به راحتی قابل انجام است. هرچقدر میزان تنوع محصولات و هدایای باشگاه بیشتر باشد، تمایل مشتریان برای استفاده از امتیازات خود افزایش می یابد. تنوع در هدایای باشگاه می توان شامل تنوع در ارائه ی کد تخفیف ها و محصولاتی که به عنوان هدیه در نظر گرفته شده، باشد. اما برای ایجاد تنوع بیشتر جهت افزایش ایده های جذاب در باشگاه، می توان محصولات و یا خدمات دیگر سازمان ها را در باشگاه مشتریان خود اضافه کرد.

برای افزودن خدمات سایر سازمان ها می بایست هماهنگی های لازم را در جهت استفاده از خدمات آن ها انجام داد. به طور کلی افزایش تنوع در محصولات و هدایای باشگاه علاوه بر ایجاد خلاقیت و جذاب تر شدن باشگاه، مزایای دیگری نیز دارد که می توان در مقاله ی انواع خدمات در باشگاه مشتریان به طور کامل از آن ها آگاه شد.

ایجاد بازی های سرگرم کننده

یکی دیگر از راه های ایجاد تنوع در باشگاه مشتریان، ایجاد بازی های سرگرم کننده در باشگاه می باشد. ایجاد بازی های سرگرم کننده به عنوان یکی از ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان با استفاده از باشگاه رکاما به راحتی قابل اجرا است. با استفاده از این ایده می توان بازی های سرگرم کننده ی مختلفی را برای نگهداری بیشتر افراد در باشگاه، ایجاد کرد. همچنین می توان امکان خرج امتیاز و یا امتیاز گیری افراد را به وسیله ی بازی ها ایجاد کرد. بدین صورت که مشتریان برای ورود به بازی باید امتیازی را بدهند. سپس می توانند با گذراندن مراحل مختلف در بازی اقدام به کسب امتیاز نمایند.

مزایای ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان

تا اینجا برترین ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان شرح داده شد. قطعا ایده های بیشتری می توان برای خلاقیت در باشگاه مشتریان اجرا کرد. چرا که هر شخصی دارای ذهن ایده پروری می باشد که متمایز با دیگر افراد است. اما اجرای هر ایده ای منجر به جذابیت بیشتر باشگاه مشتریان خواهد شد. شما می توانید با در میان گذاشتن ایده های خلاقانه ی خود با کارشناسان رکاما، امکان ایجاد آن را در باشگاه مشتریان خود بررسی کنید. در هر صورت مدیران فروشگاه ها با اجرای ایده های جذاب و مشتری پسند در باشگاه مشتریان خود، منجر به دست یابی به مزیت های مختلفی می شوند.

برند سازی

ایجاد یک باشگاه مشتریان با ایده های خاص و جذاب باعث می شود تا باشگاه در ذهن مشتریان ماندگار شود. ماندگاری برند فروشگاه یکی از مزایای مهم ایجاد خلاقیت در باشگاه مشتریان می باشد. هرچقدر میزان ماندگاری برند در ذهن افراد بیشتر باشد، امکان خرید آن ها از همان فروشگاه نیز افزایش می یابد. بنابراین سود فروشگاه با اجرای چند ایده ی خلاقانه افزایش پیدا می کند.

بهترین باشگاه مشتریان و خلاقیت در باشگاه
ایده ی خلاقانه در باشگاه مشتریان. مزایای ایده های خلاقانه. Creative ideas in the customer club . بهترین باشگاه مشتریان. خدمات باشگاه رکاما.

ایجاد انگیزه در مشتریان

هرچقدر استفاده از باشگاه مشتریان برای افراد جذاب تر باشد، تمایل آن ها برای استفاده از خدمات باشگاه نیز افزایش می یابد. بنابراین افراد برای آنکه بتوانند در باشگاه مشتریان فعالیت کنند و از خدمات آن بهره مند شوند، برای کسب امتیاز بیشتر نیز تلاش بیشتری خواهند کرد. وجود ایده های خلاقانه در باشگاه مشتریان، افرااد را به طور غیر مستقیم برای ارزش آفرینی فروشگاه، هدایت می کند.

بازاریابی ویروسی به صورت غیر مستقیم

یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی، بازاریابی ویروسی است. یعنی فروشگاه بتواند کاری کند که مشتریان افراد بیشتری را جذب فروشگاه کنند. ساده ترین کار برای این نوع بازاریابی، ایجاد کد های معرف در باشگاه مشتریان می باشد. این کار به نوعی تشویق افراد برای جذب مشتری بیشتر می باشد. اما اگر افراد در باشگاه مشتریان با ایده های خاص و خلاقانه مواجه شوند، تمایل دارند از آن برای دیگر افراد تعریف کنند. در این صورت افراد به صورت صد در صدی با تمایل خود برای جذب مشتری بیشتر تلاش کرده اند. بنابراین با ایجاد خلاقیت در باشگاه مشتریان می توان به بازاریابی توسط افراد باشگاه دست پیدا کرد.

بازدیدها: 1834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *