باشگاه مشتریان ارزان و یا رایگان، یکی از مواردی است که بسیاری از صاجبان کسب و کارها به دنبال آن هستند. اگر شما هم برای کسب و کار خود به دنبال راه اندازی یک باشگاه مشتریان ارزان قیمت هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی باشگاه های مشتریان ارزان و ویژگی های آن ها بپردازیم. همچنین معایب و مزایای این نوع باشگاه ها بیان می شود. پس با گذاشتن چند دقیقه وقت می توان از تمامی اطلاعات لازم در خصوص وفادارسازی ارزان با باشگاه مشتریان آگاه شد.
عناوین زیر در خصوص باشگاه مشتریان و یا همان باشگاه وفاداری مشتری ارزان، شرح داده خواهند شد.
- باشگاه مشتریان ارزان چیست؟
- باشگاه مشتریان با هزینه ی راه اندازی ارزان
- معایب و مزایای باشگاه مشتریان با هزینه خرید پایین
- باشگاه مشتریان با هزینه های وفادارسازی ارزان
- مزایا و معایب وفادارسازی مشتریان به صورت ارزان
باشگاه مشتریان ارزان چیست؟
در ابتدا به اینکه منظور از باشگاه مشتریان ارزان چیست؟ میپردازیم. منظور برخی افراد از باشگاه ارزان این است که بتوانند یک نرمافزار باشگاه مشـتریان را با هزینهی پایین خریداری نمایند. این افراد ممکن است نتوانند پول زیادی برای راهاندازی باشگاه بپردازند. به همین منظور دنبال یک باشگاه مشتریان که قیمت ارزانی داشته باشند هستند. دستهی دوم از افراد به دنبال باشگاه مشتریانی هستند که هزینههای جذب مشتری در آن ارزان باشد. یعنی بتوانند با صرف هزینههای پایین، مشتریان بیشتری را جذب نمایند و یا وفاداری مشتریان قدیمی را افزایش دهند.
در این مقاله هر دو نوع باشگاه را توضیح خواهیم داد و معایب و مزایای هرکدام را بیان خواهیم کرد. چراکه اگر کسبوکارها قصد راهاندازی سامانه مشتریان ارزان را دارند، باید به بازدهی آن نیز توجه کنند. که هرکدام از باشگاهها چه باشگاه گران و ارزان و یا چه باشگاه کمهزینه و یا پرهزینه، با رعایت یکسری نکات خاص میتوانند بهترین بازدهی را داشته باشند. در خصوص نکات باشگاه نیز میتوانید مقالهی نکات راه اندازی باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.
سامانه مشتریان با هزینه ی راه اندازی ارزان
برای راهاندازی باشگاه مشتریان میتوان به چند طریق اقدام کرد. چراکه شرکتهای مختلفی باشگاه مشتریان را ارائه میکنند و هرکدام ویژگیهای متفاوتی دارند. در کل تمامی آنها با هدف جذب مشتری بیشتر و افزایش وفاداری مشتریان طراحی شدهاند. اما با توجه به اینکه ویژگی هرکدام متفاوت است، ممکن است میزان افزایش مشتریان و رضایت آنها نیز متفاوت باشد. بنابراین برای راهاندازی باشگاه مشتریان باید به این ویژگیها دقت کافی داشت.
شرکتهای طراح باشگاه مشتریان متناسب با امکانات و ویژگیهایی که در باشگاه مشتریان وجود دارد و میزان اثربخشی آنها، قیمت باشگاه مشتریان را تعیین میکنند. بنابراین اگر به دنبال راهاندازی بهترین باشگاه مشتریان در ایران هستید، توصیه میشود به دنبال باشگاههای مشتریان خیلی ارزان و یا رایگان نباشید. چراکه این دسته از باشگاهها معایب بیشتری نسبت به مزایای آن دارند و حتی ممکن است باعث کاهش رضایت مشتریان شود. در این خصوص میتوانید مقالهی باشگاه مشتریان رایگان را نیز مطالعه نمایید و از معایب و مزایای این نوع باشگاه ها به طور کامل آگاه شوید.
معایب و مزایای سامانه مشتریان با هزینه خرید پایین
اولین مزیت راهاندازی باشگاه مشتریان ارزان، تخصیص بودجه کمتر برای پیادهسازی باشگاه میباشد. اما داشتن چنین باشگاهی ممکن است سودی نداشته باشد و همان مبلغ کمی هم که بابت آن پرداختشده است، بازنگردد. چراکه امکانات موجود در اینگونه باشگاهها طبق اصول یک باشگاه کامل نباشد و امکانات اصلی باشگاه مشتریان را نداشته باشد. بنابراین مشتری نیز از باشگاه رضایت کافی را نخواهد داشت و باشگاه بدون استفاده خواهد ماند. برای اطلاع از این امکانات به مقاله امکانات اصلی باشگاه مشتریان سر بزنید.
ازآنجاییکه برخی از سامانههای مشتریان ارزانقیمت ممکن است بدون استفاده باقی بمانند، توصیه میشود از باشگاههایی استفاده شود که با پرداخت کمی هزینهی بیشتر بتوان از آن حداکثر بازدهی را بهدست آورد. شرکت رکاما با طراحی باشگاه مشتریان متناسب با نیاز مشتری، مدیریت آسان و قابلانعطاف برای صاحبان کسبوکار، توانسته است، باشگاهی طراحی کند که نسبت به رقبای خود ارزان تر باشد. امکانات باشگاه مشتریان رکاما به گونه است که با پرداخت هزینهی منصفانهای میتوان بهترین امکانات باشگاه مشتریان را در دست داشت.
باشگاه مشتریان با هزینه های وفادارسازی ارزان
افرادی که قصد راهاندازی باشگاه مشتریان را برای وفادار سازی مشتریان اما با صرف هزینه کم دارند باید بهصورت برنامهریزیشده عمل کنند تا بتوانند خدمات و برنامههای وفادار سازی را با بهترین تأثیر گذاری و قیمت ارزان پیادهسازی کنند. باشگاه مشتریان رکاما یک باشگاه منعطف میباشد که امکانات زیادی را برای صاحبان کسبوکار به ارمغان میآورد. با استفاده از باشگاه مشتریان رکاما علاوه بر طراحیهای دلخواه میتوان امکانات مختلفی را بهصورت رایگان ایجاد کرد.
یکی از روشهای وفادار سازی مشتریان با قیمت ارزان، تعیین امتیازت مختلف با ضریبهای متفاوت میباشد. این امکان بهراحتی با باشگاه رکاما قابلاجرا میباشد. همچنین میتواند جوایز و کدهای تخفیف را برای مشتریان بهطور نامحدود در نظر گرفت. یعنی مدیران فروشگاه میتوانند به تعداد نامحدودی برای مشتریان هدیه تخصیص دهند. بهطورکلی با استفاده از خدمات موجود در نرمافزار رکاما میتواند وفادار سازی مشتریان را با قیمت ارزانی انجام داد و نیازی به پرداخت هزینههای هنگفت جهت وفادار سازی نمیباشد.
مزایا و معایب وفادارسازی مشتریان به صورت ارزان
وفادار سازی مشتری و ایجاد برنامههای وفاداری، قطعاً هزینههایی را در بر خواهد داشت. اما پرداخت هزینههای پایین الزاماً به معنی کاهش کیفیت در وفاداری مشتریان نمیباشد. چراکه انعطافپذیری باشگاه مشتریان این امکان را به مدیران میدهد که بتوانند نیازها و برنامههای وفاداری خود را با قیمت پایین اجرا کنند. بنابراین استفاده از استراتژیهای ارزان در باشگاه رکاما نه تنها دارای معایب نمیباشد، بلکه باعث صرفهجویی در هزینهها نیز میشود. با کاهش هزینههای وفادار سازی مشتریان و استفاده از امکانات کامل باشگاه رکاما میتوان به بهترین نتیجه و بیشترین سود ممکن دست پیدا کرد.
برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به کارشناسان رکاما در تماس باشید. مشاورین رکاما شما را برای اجرای بهترین باشگاه مشتریان با صرف هزینههای پایین راهنمایی خواهند کرد.
بازدیدها: 63