بهترین باشگاه مشتریان ایران | بهترین نرم افزار باشگاه

بهترین باشگاه مشتریان ایران چیست؟

بهترین باشگاه مشتریان ایران. باشگاه وفاداری چیست؟ امکانات بهترین باشگاه. ویژگی های باشگاه مشتریان رکاما. وفادار سازی مشتریان.

بهترین باشگاه مشتریان ایران کدام است؟ این سوالی است که بسیاری از مدیران فروشگاه ها و سازمان ها به دنبال جواب آن هستند. بدین منظور در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را معرفی کنیم. هر باشگاه مشتریانی باید دارای یکسری قابلیت های اولیه باشد. به طور مثال امکان امتیاز گیری، تعیین میزان امتیاز و نحوه ی خرج امتیازات از الزامات هر باشگاه مشتریانی می باشد.

اما برای آنکه یک باشگاه به بهترین باشگاه مشتریان تبدیل شود، باید دارای یکسری قابلیت ها و کاربرد های دیگری باشد که منجر به جذب حداکثری مشتریان شود. همچنین بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان باید میزان وفاداری مشتریان را به بالاترین حد خود برساند. به همین جهت در این مقاله در ابتدا به این کاربردهای اشاره خواهیم کرد و سپس باشگاه مشتریانی که تمام ویژگی های بهترین باشگاه را داشته باشد، معرفی خواهیم کرد.

عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

برترین باشگاه مشتریان ایران
بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ایران. ویژگی های باشگاه مشتریان رکاما. امکانات بهترین باشگاه وفادار سازی مشتریان. بهترین باشگاه مشتریان.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان | به چه نرم افزاری بهترین باشگاه مشتریان ایران می گویند؟

در کشور ایران نرم افزار های زیادی تحت عنوان باشگاه مشتریان وجود دارند. هرکدام از آن ها دارای یک نوع طراحی و یکسری قابلیت های مختلف می باشد. اما هدف اصلی تمامی آن ها دو چیز است. یکی جذب مشتری بیشتر. دومین هدف افزایش وفاداری مشتریان می باشد. بنابراین تمامی قابلیت های این نرم افزار ها بر پایه ی این دو هدف ایجاد می شوند. اما میزان کاربرد هر قابلیت در باشگاه مشتریان بسیار اهمیت دارد. همچنین قابلیت های خاصی که در برخی از این نرم افزار ها وجود دارد باعث می شود تا تعداد اندکی از باشگاه های مشتریان به بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان تبدیل شوند.

باتوجه به دلایل گفته شده، بهترین باشگاه مشتریان ایران باشگاهی می باشد که بتواند بیشترین میزان مشتری را جذب نماید. علاوه بر این بتوان با کمک باشگاه بیشترین میزان وفاداری را در مشتریان افزایش داد. با استراتژِی های مناسب و داشتن بهترین باشگاه مشتریان می توان مشتریان هوادار را به سمت فروشگاه جذب کرد.

امکانات بهترین باشگاه مشتریان در ایران

تا این قسمت به الزامات باشگاه مشتریان اشاره شد. یعنی هر باشگاه برای دست یابی به جذب مشتری بیشتر و و افزایش وفاداری مشتریان خود باید امکانات بیان شده را داشته باشد. اما بهترین باشگاه مشتریان ایران قطعا قابلیت های بیشتری را دارا می باشد. قابلیت هایی که منجر می شود تا همواره مشتریان جدیدی جذب فروشگاه شوند.

همچنین وفاداری مشتریان را به بیشترین میزان خواهد رساند. در ادامه به چندین قابلیتی که باشگاه مشتریان رکاما دارد، اشاره شده است. بنابراین باشگاه رکاما را می توان به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان ایران شناخت. چرا که باشگاه رکاما تمامی قابلیت های زیر را دارا می باشد. علاوه بر این هر باشگاهی باید دارای یکسری امکانات اصلی و اولیه باشد. برای آگاهی از این امکانات، مقاله ی امکانات اصلی باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

امکان ایجاد چند باشگاه برای افراد مختلف در بهترین باشگاه مشتریان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد باشگاه مشتریان رکاما، داشتن امکان ایجاد چند باشگاه برای افراد مختلف سازمان می باشد. بنابراین بهترین باشگاه مشتریان ایران قابلیت چند باشگاهه بودن را دارد. با این قابلیت می توان مدیریت افراد مختلفی که با سازمان در ارتباط اند را به صورت جداگانه انجام داد. به طور مثال برای سنین مختلف، برای نوع مشتریان، برای کارمندان سازمان، برای جنسیت های افراد و هر نوع گروه بندی دیگری که در هر سازمان مد نظر است، می توان یک باشگاه مشتریان جداگانه ایجاد کرد.

این قابلیت علاوه بر مدیریت جداگانه ی مشتریان، امکان تعیین نوع امتیاز گیری، نوع جوایز را نیز به فروشگاه می دهد. همچنین با این قابلیت می توان سلیقه ی مشتریان را به صورت دقیق تری بررسی کرد. بررسی سلیقه ی مشتریان کمک زیادی به مدیریت رفتار مشتریان می کند. برای درک بهتر این موضوع می توانید مقاله ی مدیریت رفتار مشتری با باشگاه مشتریان رکاما را مطالعه نمایید.

امکان تعریف گروه های مختلف در باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان ایران و خارج از ایران این قابلیت را دارد که بتوان در آن گروه های مختلفی را تعریف کرد. توجه به این نکته لازم است که ایجاد گروهبندی با چندباشگاهه بودن دارای تفاوت می باشد و هرکدام کاربرد به خصوصی دارد. منظور از ایجاد گروه های مختلف در باشگاه رکاما این است که بتوان اعضای باشگاه را مطابق با میزان امتیازی که دریافت کرده اند دسته بندی کرد. بنابراین باید خدمات ارائه شده به اعضای باشگاه در هر گروه را متناسب با امتیاز افراد در نظر گرفت که این ویژگی منحصر به فردی برای بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان می باشد.

هرچقدر اعضا در گروه های بالاتری قرار بگیرند، از مزایای بیشتر و یا خدمات بهتری بهره مند خواهند شد. داشتن این قابلیت باعث می شود تا اعضای باشگاه برای دریافت امتیاز بیشتر تلاش کنند. چرا که می خواهند در گروه های بالاتری قرار بگیرند.

باتوجه به توضیحات بیان شده در خصوص کاربرد دسته بندی در باشگاه مشتریان می توان دریافت که بهترین باشگاه مشتریان باید امکان ایجاد دسته بندی های مختلف را داشته باشد.

ویژگی های بهترین باشگاه وفادارسازی ایران
بهترین باشگاه مشتریان ایران | ویژگی های باشگاه مشتریان رکاما. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان.

تعریف امتیازهای گوناگون با بهترین باشگاه مشتریان ایران

از دیگر قابلیت های بهترین باشگاه مشتریان کشور ایران، امکان تعریف امتیاز های گوناگون برای اعضای باشگاه مشتریان می باشد. به طور مثال می توان برای ثبت نام افراد امتیازهای نقره ای را در نظر گرفت. اگر مشتریان اقدام به خرید محصول نمایند، امتیازات طلایی کسب خواهند کرد. و یا با معرفی دوستان خود به باشگاه مشتریان می توانند نوعی دیگری از امتیاز را کسب نمایند. اسامی امتیاز های بیان شده و راه دریافت آن ها که بیان شد صرفا مثالی بود برای درک بهتر از این موضوع. بنابراین هر فروشگاهی در باشگاه مشتریان رکاما می تواند امتیازات مختلفی را با اسامی مختلف برای اعضای بهترین باشگاه مشتریان در نظر بگیرد.

وجود امتیاز های گوناگون در باشگاه مشتریان در خدمات و مزایایی که مشتریان از باشگاه دریافت می کنند کاربرد دارد. به طور مثال می توان برای دریافت کد تخفیف تنها از یک نوع امتیاز استفاده کرد. در این صورت مشتریان برای دریافت کد تخفیف باید از روشی امتیاز کسب کنند که آن امتیاز برای دریافت کد تخفیف تعریف شده باشد. همچنین می توان امکان معادل سازی امتیازات را ایجاد کرد. در این صورت مشتریان می توانند با معادل سازی امتیازات خود از تمامی مزایای باشگاه بهره مند شوند.

ممکن است برخی افراد تصور کنند که با ایجاد معادل سازی، قابلیت تعریف امیتازهای گوناگون دیگر معنایی نخواهد داشت. اما برای آگاهی از مزیت این روش در بهترین باشگاه مشتریان، با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و مزیت ایجاد امتیازهای گوناگون و معادل سازی آن ها

وجود امتیاز های گوناگون و معادل سازی امتیازات باعث می شود تا امتیاز گیری از هر روشی از نظر مشتریان کم ارزش به نظر نرسد. به طور مثال ممکن است در یک فروشگاه خرید محصولات از ارزش بالایی برخوردار باشد. بنابراین به طور مثال 20 امتیاز طلایی برای خرید محصولات در نظر گرفته می شود. اما ثبت برخی از فرم ها در باشگاه ممکن است ارزش کمتری برای فروشگاه داشته باشد و از طرفی نیاز باشد تا مشتریان فرم هایی را تکمیل نمایند. بنابراین می توان 20 امتیاز نقره ای برای تکمیل فرم ها در نظر گرفت. در این صورت مشتری با دیدن رقم امتیاز ترغیب خواهد شد تا انتظاری که از مشتری وجود دارد، انجام شود.

اگر فروشگاه بخواهد از یک نوع امتیاز استفاده کند مجبور است برای کارهایی که ارزش کمتری دارند، امتیاز کمتری را در نظر بگیرند. در این صورت مشتریان با مشاهده ی امتیاز ممکن است انگیزه ی کافی را برای اخذ امتیاز نگیرند. اما بهترین باشگاه مشتریان ایران این قابلیت را دارا می باشد و انگیزه ی افراد را در همه ی جهات افزایش می دهد. در نتیجه رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا می کند. با افزایش رضایت مشتریان نیز سود سازمان صعودی می شود.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و قابلیت ایجاد راه های مختلف برای اخذ امتیازات

یکی دیگر از ویژگی های بهترین باشگاه مشتریان ایران و باشگاه مشتریان رکاما این است که مدیران فروشگاه ها می توانند راه های مختلف امتیاز دهی را در باشگاه خود برای مشتریان پیاده سازی کنند. بنابراین مشتریان فروشگاه می توانند از طریق راه های مختلفی که می توان در باشگاه مشتریان رکاما تعریف کرد، اقدام به اخذ امتیاز نمایند. تعیین راه های امتیازدهی به مشتریان توسط تصمیمات و نیاز هر فروشگاه انجام می شود.

به طور مثال ممکن است یک فروشگاه نیاز داشته باشد تا اطلاعات شغلی مشتریان خود را داشته باشد. در این صورت می تواند فرمی را طراحی کند و برای تکمیل آن توسط مشتریان، امتیازی را در نظر بگیرد. طراحی فرم نیز یکی دیگر از ویژگی های برترین باشگاه مشتریان می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

طراحی فرم های دلخواه با فرم ساز باشگاه مشتریان رکاما

امکان طراحی فرم های دلخواه با باشگاه مشتریان رکاما امکان پذیر می باشد. زیرا قابلیت فرم ساز در باشگاه رکاما ایجاد شده است. چرا که هر فروشگاهی به فرم های مخصوصی نیاز دارد که باید توسط مشتریان و یا سایر اعضای باشگاه تکمیل شود. از آنجایی که اطلاعات مورد نیاز هر فروشگاه با فروشگاه و یا سازمان دیگری متفائت است، هزینه ی طراحی فرم های اختصاصی بالا می باشد. اما با فرم ساز باشگاه رکاما می توان به راحتی و بدون هیچ هزینه ای به صورت نامحدود فرم های دلخاه را ایجاد کرد. بنابراین امکان ایجاد فرم های متنوع و دلخواه یکی دیگر از ویژگی های بهترین باشگاه مشتریان می باشد.

امکان ایجاد انتقال امتیازات در بهترین باشگاه مشتریان

در باشگاه مشتریان رکاما امکان انتقال امتیاز نیز وجود دارد. بنابراین اعضای باشگاه می توانند امتیازات خود را به فرد دیگری اعطا کنند. در این صورت رضایت اعضای باشگاه افزایش پیدا می کند. البته هر سازمان و فروشگاهی مطابق با استراتژی هایی که دارد در هر زمانی که بخواهد، می تواند این قابلیت را فعال و یا غیرفعال کند. چرا که بهترین باشگاه مشتریان ایران یعنی باشگاه مشتریان رکاما امکان تنظیمات دلخواه را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است.

امکانات بهترین باشگاه مشتریان
بهترین باشگاه مشتریان ایران چیست.

ایجاد فرم های نظرسنجی متفاوت

هر سازمانی باید از نظرات مشتریان خود در خصوص فروشگاه و محصولات آگاه باشد. چرا که در نظرات مشتریان میزان رضایت مشتریان مشخص می شود. بنابراین اگه مشتریان از رضایت کافی برخوردار نباشند، تمایلی برای خرید مجدد نخواهند داشت. علاوه بر این ممکن است انگیزه ی اطرافیان خود را برای خرید از فروشگاه بگیرند. بنابراین همواره باید در جهت افزایش رضایت مشتریان تلاش کرد. در این رابطه می توانید مقاله ی افزایش رضایتمندی مشتری با باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

برای دریافت نظرات مشتریان می توان با باشگاه مشتریان فرم های نظرسنجی را طراحی کرد. در نتیجه با باشگاه رکاما می توان به میزان رضایت مشتریان پی برد. بنابراین نقاط ضعف و نقاط قوت سازمان نمایان می شود. می توان در جهت بهبود ان ها تلاش کرد. با بهترین باشگاه مشتریان ایران می توان فرم های مختلف نظر سنجی را طراحی کرد و نظرات مشتریان در امور مختلفی جویا شد. دریافت نظرات مشتریان نیز یکی از تکنیک های حفظ مشتری می باشد.

مشاوره برای بهترین باشگاه مشتریان ایران

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان رکاما در تماس باشید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. کارشناسان رکاما شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد.

بازدیدها: 1068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *