راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان | Scoring in the customer club

Scoring in the customer club راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان

Scoring in the customer club . راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان. روش های امتیاز دهی به مشتریان باشگاه. بهترین باشگاه مشتریان. امکانات باشگاه مشتریان. مزایا و خدمات باشگاه رکاما.

باشگاه مشتریان رکاما ابزاری کاربردی برای حفظ وفاداری مشتریان می باشد. اما راه اندازی باشگاه مشتریان نیازمند بررسی هایی در خصوص میزان امتیاز دهی و نحوه ی خرج امتیازات می باشد. در این خصوص لازم است تا راه های امتیاز دهی نیز تعیین گردد. راه های مختلفی که اعضای باشگاه مشتریان بتوانن از طریق آن اقدام به دریافت امتیاز نمایند و سپس با امتیازات خود از مزایا و خدمات باشگاه بهره مند شوند. Scoring in the customer club

در این مقاله به چند روش برای امتیاز دهی به مشتریان اشاره شده است. هر فروشگاهی می تواند از بین این روش ها چندین راه را انتخاب کنند. و یا اگر راه دیگری در نظر دارند می توانند به باشگاه مشتریان رکاما اضافه نمایند. در این خصوص عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امتیازدهی در باشگاه مشتریان Scoring in the customer club
Scoring in the customer club . راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان. امکانات باشگاه مشتریان. مزایا و خدمات باشگاه رکاما. روش های امتیاز دهی به مشتریان باشگاه. بهترین باشگاه مشتریان.

اهمیت وجود  راه های مختلف برای امتیازدهی در باشگاه مشتریان | Scoring in the customer club

نرم افزار باشگاه مشتریان به منظور وفادارسازی مشتریان و جذب مشتری بیشتر ایجاد می شود. برای دست یابی به این هدف باید رضایت مشتریان در نظر گرفته شود. باشگاه مشتریان نیز به خدماتی که ارائه می دهد منجر به افزایش رضایت مشتریان می شود. اما باید به یکسری نکات در راه اندازی باشگاه مشتریان توجه کرد. چرا که عدم توجه به اصول باشگاه مشتریان ممکن است منجر به عدم افزایش رضایت مشتریان شود. در این صورت راه اندازی باشگاه مشتریان امری بیهوده خواهد شد و تنها برای فروشگاه هزینه ی اضافی به همراه می آورد.

در صورتی که به نکات راه اندازی باشگاه مشتریان توجه کافی شود، راه اندازی باشگاه مشتریان منجر به افزایش تعداد مشتریان و رضایت آن ها خواهد شد. در نتیجه سود فروشگاه افزایش می یابد. یکی از اصول راه اندازی باشگاه مشتریان، امکان اخذ امتیاز توسط مشتریان از طریق راه های مختلف می باشد. بنابراین نباید نحوه ی امتیاز دهی را تنها به فروش محصول محدود کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص می توانید با کارشناسان رکاما تماس حاصل فرمایید. چرا که کارشناسان رکاما طبق تجربه ای که دارند، شما را در خصوص امکان ایجاد راه های مختلف برای امتیاز دهی راهنمایی خواهند کرد. همچنین می توانید مقاله ی نکات راه اندازی باشگاه مشتریان و مقاله ی مهم ترین نکات ایجاد باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید. Scoring in the customer club

راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان

در بخش قبل اهمیت وجود راه های مختلف امتیازدهی به مشتریان بیان شد. اما چه راه هایی می توان برای امتیازدهی در نظر گرفت؟ برای پایخ به این سوال لازم است تا هر سازمانی به نوع سازمان خود، وسعتی که دارد و محصولات و یا خدماتی که ارائه می کند توجه کند. پس از ان می توان راه های زیر را برای امتیازدهی به مشتریان انتخاب کرد. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. Scoring in the customer club

برای مطالعه ی مقاله های مرتبط کلیک کنید.

امتیازدهی در ازای خرید محصولات و یا خدمات

امتیازدهی در ازای خرید محصولات و یا خدمات از اصلی ترین راه های امتیازدهی هر باشگاه مشتریانی می باشد. این امکان نیز با باشگاه مشتریان رکاما قابل انجام است. اعضای باشگاه مشتریان برای اخذ امتیاز از این روش باید محصولات و یا خدمات سازمان را خریداری نمایند. میزان امتیازدهی در این روش می تواند میزان خرید و یا نوع محصول خریداری شده باشد. میزان امتیازی که برای فروش محصولات در نظر گرفته می شود باید متناسب با میزان خرج امتیازات باشد. چرا که اگر میزان امتیازدهی زیاد باشد و میزان امتیاز لارم برای استفاده از مزایای باشگاه مشتریان کم باشد، ممکن است سازمان دچار ضرر شود. (البته این میزان کم و یا زیاد بودن به صورت نسبی بیان شد). بنابراین بررسی های لازم در خصوص میزان سود محصولات باید صورت بگیرد.

در خصوص امتیازدهی بر اساس میزان فروش محصولات، اگر خرید غیرحضوری باشد، باید به هزینه ی ارسال توجه کرد. چرا که در پرداخت هزینه ی ارسال توسط مشتری، سودی برای فروشگاه نخواهد داشت. بنابراین بهتر است امتیازدهی تنها بر اساس قیمت محصولات در نظر گرفته سود نه کل هزینه ی فاکتور. Scoring in the customer club

امتیازدهی برای ثبت نام افراد

یکی از راه های جذب مشتری بیشتر، در نظر گرفتن امتیاز برای افرادی است که ثبت نام می کنند. بدین صورت افراد با ثبت نام در باشگاه می توانند امتیازی را دریافت کنند. افراد پس از ثبت نام در باشگاه با بند و فروشگاه و محصولات و یا خدمات آن بیشتر اشنا شده و احتمال خرید بیشتر توسط مشتریان افزایش می یابد. در نتیجه سود فروشگاه نیز افزایش پیدا می کند. Scoring in the customer club

البته راه دیگری نیز برای جذب مشتری بیشتر توسط باشگاه مشتریان وجود دارد. راهی که به وسیله ی آن نیز می توان امتیازی را برای افراد باشگاه در نظر گرفت. این راه به نوعی تبلیغات با هزینه ی بسیار اندک توسط خود افراد باشگاه می باشد. در ادامه به آن می پردازیم.

روش های امتیازدهی در باشگاه رکاما Scoring in the customer club
Scoring in the customer club . روش های امتیاز دهی به مشتریان باشگاه. بهترین باشگاه مشتریان. راه های امتیازدهی در باشگاه مشتریان. امکانات باشگاه مشتریان. مزایا و خدمات باشگاه رکاما
امتیازدهی در ازای دعوت افراد

از دیگر راه های امتیازدهی به مشتریان، امتیاز برای دعوت افراد به باشگاه مشتریان می باشد. بدین صورت که اگر اعضای باشگاه بتوانند افراد دیگر را برای عضویت در باشگاه مشتریان ترغیب کنند، می توانند امتیازی را دریافت نمایند. این کار با استفاده از کد معرفی که در باشگاه مشتریان رکاما برای هر فردی وجود دارد، صورت می گیرد.

این روش برای امتیازدهی به مشتریان، روشی مناسب برای جذب مشتریان نیز می باشد. چرا که اعضای باشگاه برای کسب امتیاز بیشتر سعی در پیدا کردن افراد برای دعوت آن ها به باشگاه می باشد. در این صورت تعداد مشتریان فروشگاه افزایش می یابد. با افزایش تعداد مشتریان، میزان فروش نیز بیشتر می شود و در نتیجه سود فروشگاه رشد چشمگیری پیدا می کند.

افرادی که به این طریق عضو باشگاه شده اند، سعی در کسب امتیاز برای استفاده از مزایای باشگاه خواهند داشت. در نتیجه آن ها نیز برای دعوت سایر افراد تلاش خواهند کرد. بدین صورت تعداد مشتریان به صورت تصاعدی رشد پیدا می کند. Scoring in the customer club

برای اطلاع از سایر راه های امتیازدهی و آگاهی بیشتر از انواع راه های اخذ امتیاز در باشگاه مشتریان کلیک کنید.

همچنین مطالعه ی سایر مقاله های زیر پیشنهاد می شود.

بازدیدها: 761

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *