نرم افزار باشگاه مشتریان کلینیک و سالن های زیبایی

Customer Club and Customer Attraction

نرم افزار باشگاه مشتریان کلینیک ها و سالن های زیبایی، به یکی از ابزارهای مهم در جذب مشتریان زیباجو تبدیل شده است. چرا که تعداد سالن ها و کلینیک های زیبایی به شدت رشد کرده و برنده ی حوزه های زیبایی سلامت، کسانی هستند که از ابزارهای حرفه ای برای ماندگاری و رشد خود استفاده می کنند.

در چند سال اخیر علاوه بر این افزایش تعداد کلینیک ها و سالن های زیبایی، افراد بیشتری به زیبایی خود اهمیت می دهند. بنابراین سالن های زیبایی باید با بکارگیری ترفند های اصولی مثل استفاده از باشگاه مشتریان سالن های زیبایی رکاما، سهم بیشتری از مشتریان را ازآن خود نمایند.

اما باشگاه مشتریان کلینیک و سالن های زیبایی رکاما چه امکاناتی دارد و چگونه سود مجموعه را افزایش می دهد؟

Customer Club and Customer Attraction جذب مشتری
جذب مشتری بیشتر در سالن زیبایی با باشگاه مشتریان. جلب رضایت مشتریان سالن زیبایی.

باشگاه مشتریان برای مجموعه های زیبایی

باشگاه مشتریان رکاما یکی از کامل ترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان برای کلینیک های زیبایی در ایران است که قابلیت های کامل و استانداردی برای افزایش وفاداری زیباجویان دارد. در نرم افزار باشگاه مشتریان کلینیک های زیبایی رکاما، قابلیت امتیازدهی، تعریف اسم برای امتیاز، ضریب امتیاز، نحوه خرج امتیاز، تعریف جوایز مختلف، گزارش گیری، ثبت اطلاعات مشتریان و بسیاری قابلیت های دیگر وجود دارد که با بکارگیری این امکانات، می توان لذت افزایش مشتریان و افزایش تعداد مراجعه را به خوبی لمس کرد.

جوایز باشگاه مشتریان سالن زیبایی

یکی دیگر از خدماتی که در باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای جذب مشتری بیشتر می توان در نظر گرفت، هدیه دادن در ازای خرج امتیازات می باشد. یعنی مشتری ها بتوانند تخفیف و یا هدیه انتخاب کنند. هدیه های در نظر گرفته  شده در باشگاه مشتریان بهتر است در رابطه با زیبایی و محصولات آرایشی باشد. در این صورت مشتری بیشتری جذب سالن زیبایی می شود. برای در نظر گرفتن امتیاز لازم برای دریافت هدیه در باشگاه مشتریان ، باید میزان امتیاز و سود سالن زیبایی بررسی شود. در این صورت جذب مشتری به همراه سود بیشتر برای سالن زیبایی صورت می گیرد.

وجود هدیه در باشگاه مشتریان علاوه بر احساس رضایت مشتریان ، یادآوری مناسب برای آن ها خواهد بود. چرا که هر بار مشتریان از هدیه ی دریافت شده استفاده کنند، به سالن زیبایی خواهند افتاد. یادآوری سالن زیبایی به این طریق نقش خوشایندی را در ذهن مشتریان ترسیم می کند. و همواره اسم سالن زیبایی نیز به یاد مشتری خواهد ماند.

نظرسنجی در باشگاه کلینیک های زیبایی

باشگاه مشتریان این امکان را به سالن زیبایی می دهد که بتواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت کند. این کار به کمک ایجاد فرم هایی در باشگاه مشتریان قابل انجام است. مشتریان با شرکت در نظرسنجی ها احساس ارزشمندی و احترام می کنند. چرا که پرسیدن نظرات افراد نوعی احترام محسوب می شود. علاوه بر این اگر سالن زیبایی دارای کاستی باشد، از آن کاستی مطلع شده و در جهت بهبود آن تلاش می کند. با کاهش کاستی ها سالن زیبایی به یکی از بهترین سالن ها از نظر مشتریان تبدیل می شود. نتیجه ی این اتفاق جذب مشتریان بیشتر خواهد بود.

برای شرکت کردن مشتریان در نظر سنجی ها می توان امتیازی را برای پر کردن فرم نظر سنجی در نظر گرفت. بدین صورت مشتریان علاوه بر ارائه ی نظرات و پیشنهادات خود می توانند امتیازی را دریافت کنند و از خدمات باشگاه مشتریان بهره مند شوند. این کار علاوه بر دریافت حداکثری نظرات، رضایت مشتریان را برای امتیازی که دریافت کرده اند افزایش می دهد.

Customer Club and Customer Attraction باشگاه مشتریان

تبلیغات دهان به دهان سالن زیبایی به کمک باشگاه مشتریان

یکی از امتیازاتی که در باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی می توان در نظر گرفت، امتیاز معرفی افراد می باشد. بدین صورت که مشتریان سالن زیبایی با دادن کد معرف خود به اطرافیان و آشنایان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند. با این کار مشتریان برای افزایش امتیاز خود در باشگاه مشتریان اقدام به معرفی و تبلیغ سالن زیبایی می کنند. با این اقدام تبلیغاتی با اثر بالا و در عین حال هزینه ی بسیار پایین، صورت می گیرد. از بهترین تبلیغات برای جذب مشتری ، تبلغیات دهان به دهان می باشد. چرا که دارای بیشترین اثر جذب مشتری بین سایر راه های تبلیغاتی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نرم افزار باشگاه کلینیک های زیبایی، با مشاورین رکاما در ارتباط باشید.

10 دلیل مهم برای راه اندازی باشگاه مشتریان سالن زیبایی

  1. افزایش وفاداری مشتریان به برند شما
  2. افزایش تعداد دفعات مراجعه
  3. افزایش جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان قدیمی
  4. جمع آوری داده های ارزشمند مشتریان
  5. اجرای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی
  6. ارسال پیامک های مناسبتی و کدهای تخفیف اختصاصی
  7. کاهش هزینه های بازاریابی
  8. متمایز شده از سایر رقبا
  9. ایجاد رابطه بهتر و حس صمیمیت با مشتریان
  10. همراه بودن مشاورین رکاما در طی مسیر موفقیت

دلایل بیان شده از مهم ترین مواردی هستند که نرم افزار باشگاه مشتریان کلینیک های زیبایی را به یک ابزار ضروری برای رقابت در حوزه سلامت و زیبایی، تبدیل کرده است. برای دریافت مشاوره می توانید با مشاورین رکاما در ارتباط باشید. در ابتدا هرکدام از دلایل بیان شده را شرح خواهیم داد.

1. افزایش وفاداری مشتریان به کلینیک و سالن زیبایی شما

برند سازی علاوه بر محصولات، در مکان های خدماتی نیز مورد اهمیت قرار دارد. چرا که افراد برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود همواره به یک مکان معتبر مراجعه می کنند. سالن های زیبایی نیز از جمله این مراکز خدماتی می باشد. راهکار های زیادی برای برند سازی سالن های زیبایی وجود دارد. اما اصلی ترین شاخص برند شدن یک سالن زیبایی، رضایت مشتریان آن سالن می باشد.

باشگاه مشتریان به عنوان ابزاری بسیار پرکاربرد در جهت جلب رضایت مشتریان، سالن های زیبایی را در راستای برند سازی یاری می کند. باشگاه مشتریان با خدماتی مثل ارائه کدهای تخفیف مناسبتی، افزایش انگیزه در استفاده از امتیازات باشگاه، یادآورها و … که ارائه می دهد باعث افزایش رضایت مشتریان می شود. باشگاه مشتریان کلینیک های زیبایی رکاما با افزایش رضایت مشتریان، با درخشش برند سالن زیبایی، در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد.

2. افزایش تعداد دفعات مراجعه برای خدمات زیبایی

زمانی که مشتریان سالن های زیبایی از خدمات شما استفاده کنند و یا با کلینیک شما تعامل داشته باشند، این امکان فراهم است که بتوانند امتیازهایی را بر اساس ارزش خریدشان، دریافت کنند. این روش اثری روی مشتریان شما می گذارد تا برای استفاده از امتیازات و یا دریافت امتیازهای بیشتر، مجددا برای استفاده از خدمات سلامت و زیبایی استفاده کنند.

3. افزایش جذب مشتریان جدید کلینیک های زیبایی

یکی از امکانات باشگاه مشتریان سالن ها و کلینیک های زیبایی رکاما، امتیازدهی از طریق معرفی دوستان است. با این روش، مشتریان برای دریافت امتیازهای بیشتر اقدام به معرفی دوستان و آشنایان خود برای مراجعه به مجموعه زیبایی شما خواهند کرد. علاوه بر این روش، هنگامی که زیباجویان بخاطر ارزشی که از باشگاه دریافت می کنند، برای سایر دوستان خود تعریف می کنند، یک تبلیغ غیر مستقیم برای بند شما خواهد شد.

4. جمع آوری داده های ارزشمند زیباجویان

یکی از ویژگی های ممتاز باشگاه مشتریان رکاما برای کلینیک های زیبایی، امکان ایجاد پرونده مخاطبین برای هر شخص حقوقی و حقیقی است که تمامی دیتاهای مرتبط شامل اطلاعات هویتی، تماس، اسناد و … را می توان بارگزاری و ذخیره کرد. بعد از گذشت مدتی، یک مجموعه ای بزرگ از اطلاعات ارزشمند مشتریان خواهید داشت که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید. لازم به ذکر است با باشگاه مشتریان رکاما امکان برگزاری کمپین های تبلیغاتی نیز وجود دارد.

5. کمپین های تبلیغاتی با باشگاه سالن های زیبایی

نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما، دارای قابلیت های اجرای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی برای سالن های زیبایی را دارد. همانطور که بیان شد، می توان اطلاعات مشتریان به صورت خودکار در باشگاه مشتریان رکاما ذخیره خواهد شد. همچنین می توان مشتریان را در باشگاه کلینیک های زیبایی دسته بندی کرد. به طور مثال می توان مشتریان را بر اساس نوع خدماتی که دریافت کرده اند و یا از لحاظ اخلاق مشتریان و یا حتی بر اساس سن دسته بندی کرد که نوع دسته بندی کاملا قابل سفارشی سازی است.

زمانی که مشتریان گروهبندی شده باشند می توان بر اساس نوع مشتریان، کمپین های مختلفی را برای مشتریان اجرا کرد. بدین صورت میزان مراجعه زیباجویان افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین می توان هر مشتری را در چند دسته قرار داد. به طور کلی با باشگاه مشتریان رکاما برای کلینیک های زیبایی، کمپین های بازاریابی به راحتی قابل مدیریت هستند و می توان به عنوان یکی از موثرترین روش های افزایش فروش نام برد.

6. ارسال پیامک های مناسبتی و کدهای تخفیف اختصاصی

با استفاده از قابلیت های ارسال پیامک برای زیباجویان، می توان در مناسبت های مختلف و برای مشتریان گروه هدف بر اساس دسته بندی ها، پیامک مناسبتی و تبریک ارسال کرد. همچنین می توان کدهای تخفیف مناسبتی را برای مشتریان کلینیک ها به صورت گروهی و یا تکی ارسال کرد. با این روش، برند خود را به مشتریان یادآوری می کنید و باعث ایجاد حس ارزشمند بودن به مشتریان خواهید شد.

7. کاهش هزینه های بازاریابی برای سالن های زیبایی

زمانی که مشتریان یک کلینیک و سالن زیبایی از مجموعه راضی باشند و با استفاده از باشگاه مشتریان بتوان حس رضایت را در آن ها افزایش داد، خود مشتریان سفیر برند کلینیک خواهند شد. در واقع با هزینه ای بسیار ناچیز می توان تعداد زیادی بازاریاب برای کلینیک داشت. این روش از بازاریابی که خود مشتریان تبلیغ کنند، بسیار موثرتر از هر روش دیگری می باشد. بنابراین هزینه های بازاریابی برای سالن های زیبایی با باشگاه مشتریان رکاما بسیار کاهش پیدا می کند.

8. متمایز شدن از سایر رقبا با باشگاه کلینیک زیبایی

در دنیای امروزه که صنعت زیبایی حجم زیادی از بازار را تصاحب کرده، رقابت نقش بسزایی پیدا کرده است. روز به روز تعداد سالن ها و کلینیک های زیبایی بیشتر شده و باید بتوان مشتریان قدیمی را حفظ کرده و مشتریان جدیدی را نیز اضافه کرد. بنابراین باید از ویژگی های متمایزی برخوردار باشید که یکی از مهم ترین آن ها احترام و ارزش گذاری برای مشتریان است.

با باشگاه مشتریان کلینیک های زیبایی می توان حس احترام و ارزش را به زیباحویان منتقل کرده و بین رقبای خود متمایز شوید. بنابراین با راه اندازی باشگاه مشتریان و رعایت نکات راه اندازی می توان از سایر رقبا متمایز بود.

9. ایجاد حس صمیمیت در زیباجویان

زمانی که یک مشتری به سالن زیبایی مراجعه می کند، پس از دریافت خدمات و خارج شدن دیگر هیچ ارتباطی با مجموعه نخواهد داشت. بنابراین لازم است تا با استفاده از ابزاری مثل باشگاه مشتریان رکاما بتوان زمانی که مشتریان در خانه هستند نیز، با آن ها تعامل داشت و حس صمیمیت را افزایش داد. زمانی که زیباجویان تعامل بیشتری از طریق باشگاه داشته باشند، در مراجعه های بعدی ارتباط بهتری با مجموعه خواهند گرفت.

10. همراه بودن رکاما در مسیر وفادارسازی زیباجویان

یکی از دغدغه های کلینیک های زیبایی و سالن ها، عدم پشتیبانی و عدم آگاهی از نحوه استفاده از ابزارهای وفادارسازی است. چراکه مشغله کاری سالن های زیبایی بسیار زیاد است و تمرکز صاحبین کلینیک ها و سالن های زیبایی بر روی موارد مختلفی است. اما با راه اندازی باشگاه مشتریان رکاما برای کلینک های زیبایی، خیالتان از بابت پشتیبانی و نحوه راه اندازی باشگاه راحت باشد. چراکه رکاما همواره در مسیر موفقیت همراه شماست! همین حالا با مشاورین رکاما در تماس باشید.

تخفیف برای مشتریان سالن زیبایی

اصلی ترین کاربرد باشگاه مشتریان ، ارائه ی تخفیف در ازای مراجعه ی مشتری به سالن زیبایی می باشد. ارائه ی تخفیف  باعث می شود که مشتریان بیشتری جذب سالن زیبایی شوند. بنابراین لازم است تا اخذ امتیاز برای انواع مشتریان و انواع امور زیبایی در نظر گرفته شود. چرا که هر نوع خدماتی در خصوص زیبایی هزینه ای متفاوت دارد. بنابراین میزان سود هرکدام نیز متفاوت است. به همین علت لازم است تا برنامه ریزی های لازم جهت دادن امتیاز مناسب صورت بگیرد.

جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان توسط تخفیف های ارائه شده به نسبت امتیاز اخذ شده صورت می گیرد. البته در برخی از خدمات آرایشی و زیبایی لازم است تا محدودیت تخفیف نیز در نظر گرفته شود. چرا که در این صورت مشتریان همواره برای خدمات زیبایی خود مبلغی را پرداخت می کنند. و بهتر است اخذ امتیاز تنها برای گرفتن میزان مشخصی تخفیف صورت بگیرد. مشتریان با دریافت تخفیف توسط باشگاه مشتریان احساس رضایت بیشتری خواهند کرد. بدین صورت مشتریان بیشتری جذب سالن آرایشی خواهند شد.

بهترین باشگاه مشتریان برای سالن و کلینیک زیبایی

راه اندازی باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی ملزم به بررسی میزان سود خدمات و میزان ظرفیت تخفیف در هرنوع خدمات می باشد. بنابراین لازم است تا قبل از پیاده سازی باشگاه مشتریان بررسی های لازم صورت گیرد. همچنین خدمات مورد نظر برای ارائه در باشگاه مشتریان با توجه به نوع مشتریان سالن زیبایی ، متفاوت خواهد بود. خدماتی مثل دادن هدیه. چرا که هرنوع مشتری دارای سلیقه و نیاز خاصی می باشد. و هدیه های در نظر گرفته شده در باشگاه مشتریان نیز باید متناسب با سلیقه ی مشتریان سالن زیبایی باشد.

برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی می توانید از خدمات و مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید. کارشناسان ما با داشتن سابقه و تجربیات خود می توانند شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان با بالاترین کارایی خود، راهنمایی کنند. 

فهرست محتوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا