گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان امری غیر قابل پیش بینی و شوکه کننده بود. چرا که بسیاری از کسب و کار ها سریعا دچار اختلال شدند. کسب و کار هایی که به صورت عادی در حال کسب درآمد بودند و به ذهن کسی نمی رسید که روزی چنین اتفاقی بیفتد. و مقصر همه ی این اتفاقات ویروسی به اسم کرونا می باشد. Corona and Beauty Salon Clients Club
با گذشت زمان نه تنها گسترش کرونا کاهش پیدا نکرد، بلکه گستردگی آن افزایش پیدا کرد. یکی از مشاغلی که بخاطر کرونا مورد آسیب قرار گرفت، سالن های زیبایی بود. اما راهی برای کاهش این آسیب وجود دارد. راهی به اسم باشگاه مشتریان. به همین منظور قصد داریم در این مقاله درمورد رابطه ی کرونا و باشگاه مشتریان برای سالن های زیبایی توضیحات لازم را ارائه دهیم. موضوع های مورد بررسی در این مقاله به شرح زیر می باشد.
- اهمیت باشگاه مشتریان سالن زیبایی در دوران کرونا
- برند سازی سالن زیبایی با باشگاه مشتریان
- اطلاع رسانی با باشگاه مشتریان برای جذب مشتری سالن زیبایی
- جلب رضایت مشتریان در دوران کرونا با باشگاه مشتریان
اهمیت باشگاه مشتریان سالن زیبایی در دوران کرونا | Corona and Beauty Salon Clients Club
برای کنترل ویروس کرونا همواره محدودیت های جدیدی اعمال می شد. سالن های زیبایی مدتی مشغول فعالیت می شدندو مدتی مجبور به تعطیل کردن سالن می شدند. به همین علت نگهداری مشتریان و وفادار سازی آن ها بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. چرا که در هنگام تعطیلی سالن زیبایی ممکن است با دور شدن افراد از سالن ، تمایل خود را برای مراجعه به همان سالن زیبایی از دست بدهند. بنابراین لازم است تا ابزاری به اسم باشگاه مشتریان رضایت مشتریان را در حدی افزایش دهد که مشتریان هیچ گاه تمایل خود را برای مراجعه به سالن زیبایی پس از بازگشایی سالن از دست ندهند.
باشگاه مشتریان علاوه بر آنکه تمایل مشتریان را در مدت تعطیلی های کرونا حفظ می کند، رضایت آن ها را در هنگام فعالیت سالن زیبایی افزایش می دهند. بدین صورت مشتریان بیشتری جذب سالن زیبایی خواهند شد. و همواره مشتریان ، وفاداری خود را نسبت به سالن زیبایی حفظ خواهند کرد. حفظ وفاداری مشتریان ، آسیبی که در دوران کرونا به سالن زیبایی وارد می شود را کاهش می دهد. علاوه بر آن فرصت بسیار مناسبی برای جذب مشتریان جدید می باشد. علاوه بر آن رقابت در دوران کرونا تاثیرات مثبتی نیز در دوران پس از کرونا خواهد داشت. Corona and Beauty Salon Clients Club
توسعه روابط مشتری با باشگاه مشتریان
برند سازی سالن زیبایی با باشگاه مشتریان
برند سازی در دوران کرونا از اهمیت بالایی برخوردار شده است. برند سازی علاوه بر محصولات، در مکان های خدماتی نیز مورد اهمیت قرار دارد. چرا که افراد برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود همواره به یک مکان معتبر مراجعه می کنند. سالن های زیبایی نیز از جمله این مراکز خدماتی می باشد. برند سازی در سالن های زیبایی نیز منجر به جذب مشتری بیشتر چه در دوران کرونا و چه پس از کرونا خواهد شد. راهکار های زیادی برای برند سازی سالن های زیبایی وجود دارد. اصلی ترین شاخص برند شدن یک سالن زیبایی ، رضایت مشتریان آن سالن می باشد.
باشگاه مشتریان به عنوان ابزاری بسیار پرکاربرد در جهت جلب رضایت مشتریان، سالن های زیبایی را در راستای برند سازی یاری می کند. باشگاه مشتریان با خدماتی که ارائه می دهد باعث افزایش رضایت مشتریان می شود. جلب رضایت مشتریان در دوران کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که مشتریان سالن زیبایی از خدمات راضی باشند سعی در معرفی آن خواهند داشت. علاوه بر این رضایت مشتریان ذهنیت مثبتی را از سالن زیبایی ایجاد می کند. به همین جهت باشگاه مشتریان با افزایش رضایت مشتریان با درخشش برند سالن زیبایی در ذهن مشتریان خواهد شد. با برند سازی سالن زیبایی ، جذب مشتری به آسانی قابل انجام خواهد بود. Corona and Beauty Salon Clients Club
باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای
اطلاع رسانی با باشگاه مشتریان برای جذب مشتری سالن زیبایی
سالن های زیبایی در زمان های مختلف ممکن است تغییراتی را برای ارائه ی خدمت به مشتریان انجام دهند. به طور مثال ممکن است خدمات جدیدی به سالن زیبایی اضافه شود. و یا ظرفیت پذیرش مشتریا افزایش یابد. یا تعطیلی هایی که ممکن است رخ دهد. و یا ممکن است سالن زیبایی ساعت کاری خود را کم و یا زیاد کند. در هر صورت بهتر است که مشتریان سالن زیبایی از این تغییرات اطلاع داشته باشند. این امر در زمان کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرده است. چرا که در دوران کرونا همواره ساعات کاری سالن زیبایی تغییر می کند . با اطلاع دادن این اتفاقات، نوعی احترام و ارزش برای مشتری در نظر گرفته می شود. مشتری نیز با دیدن این احترام احساس رضایت بیشتری از سالن زیبایی پیدا می کنند. بدین صورت مشتریان قدیمی همچنان جذب سالن زیبایی خواهند شد. Corona and Beauty Salon Clients Club
باشگاه مشتریان با داشتن اطلاعات تماس مشتریان ، این امکان را در اختیار سالن زیبایی قرار می دهد که مدیران سالن بتوانند به راحتی اخبار و اطلاعیه های سالن زیبایی را به مشتریان برسانند. این کار به کمک باشگاه مشتریان تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود. این کار علاوه بر اطلاع رسانی اتفاقات سالن زیبایی ، نوعی یادآوری به مشتریان خواهد بود. امکان مراجعه ی مجدد مشتری و جذب آن ها به کمک باشگاه مشتریان ، افزایش می یابد.
جلب رضایت مشتریان در دوران کرونا با باشگاه مشتریان
دوران کرونا بسیاری از افراد را خانه نشین کرده است. به دنبال آن تفریح های مردم نیز کاهش یافته اند. جو جامعه به سمت اخبار منفی پیش رفته است. ولی باشگاه مشتریان می تواند تا حدی از این اتفاقات جلوگیری کند. باشگاه مشتریان در سالن زیبایی همواره می کوشد تا رضایت مشتریان افزایش یابد. و جلب رضایت مشتریان و ایجاد حس خشنودی در آن ها در دوران کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. چرا که مردم و مشتریان سالن زیبایی با دست یابی به کوچک ترین احساس خوشایندی، از رضایت و خوشنودی بسیاری بهره مند می شوند. Corona and Beauty Salon Clients Club
با استفاده از باشگاه مشتریان در دوران کرونا می توان به مناسبت های مختلف پیام هایی را برای مشتریان ارسال کرد. این پیام ها می تواند به مناسبت های تولد، سالگرد ازدواج، عیدهای جهانی و … صورت گیرد. همچنین با طراحی بازی های منساب در باشگاه مشتریان می توان مشتریان سالن زیبایی را سرگرم کرد. همچنین مشتریان می توانند با استفاده از بازی های باشگاه، امتیاز های تعیین شده را دریافت نمایند. به هر حال افزایش خشنودی مشتریان باشگاه در دوران کرونا تاثیرات بسیار مثبتی در دوران پس از کرونا نیز خواهد داشت. Corona and Beauty Salon Clients Club
برای خواندن مقاله ی جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان کلیک کنید.
بازدیدها: 32