در چند سال اخیر رقابت زیادی بین سالن های زیبایی بوجود آمده است. چرا که افراد بیشتری به زیبایی خود اهمیت می دهند. بنابراین سالن های زیبایی باید با بکارگیری ترفند های اصولی سهم بیشتری از مشتریان را ازآن خود نمایند. چرا که در غیر این صورت مشتریان سالن زیبایی کاهش پیدا می کنند و روز به روز رقابت سخت تر خواهد شد. Customer Club and Customer Attraction
یکی از ابزار های مهم و کاربردی برای جذب مشتری بیشتر سالن های زیبایی ، باشگاه مشتریان می باشد. باشگاه مشتریان با داشتن امکانات و خدمات افزایش مشتریان را به دنبال خواهد داشت. با افزایش رضایت مشتریان سالن زیبایی ، وفاداری مشتریان نیز افزایش خواهد یافت. به همین منظور در این مقاله درمورد جذب مشتری سالن زیبایی با کمک باشگاه مشتریان بحث خواهیم کرد. عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
- باشگاه مشتریان و جذب مشتری با در نظر تخفیف برای مشتریان سالن زیبایی
- باشگاه مشتریان و جذب مشتری با دادن هدایا به مشتریان سالن زیبایی
- ایجاد نظر سنجی باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای جذب مشتری بیشتر
- تبلیغات دهان به دهان سالن زیبایی به کمک باشگاه مشتریان
- بهترین باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی
باشگاه مشتریان و جذب مشتری با در نظر گرفتن تخفیف برای مشتریان سالن زیبایی | Customer Club and Customer Attraction
اصلی ترین کاربرد باشگاه مشتریان ، ارائه ی تخفیف در ازای مراجعه ی مشتری به سالن زیبایی می باشد. ارائه ی تخفیف باعث می شود که مشتریان بیشتری جذب سالن زیبایی شوند. بنابراین لازم است تا اخذ امتیاز برای انواع مشتریان و انواع امور زیبایی در نظر گرفته شود. چرا که هر نوع خدماتی در خصوص زیبایی هزینه ای متفاوت دارد. بنابراین میزان سود هرکدام نیز متفاوت است. به همین علت لازم است تا برنامه ریزی های لازم جهت دادن امتیاز مناسب صورت بگیرد.
جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان توسط تخفیف های ارائه شده به نسبت امتیاز اخذ شده صورت می گیرد. البته در برخی از خدمات آرایشی و زیبایی لازم است تا محدودیت تخفیف نیز در نظر گرفته شود. چرا که در این صورت مشتریان همواره برای خدمات زیبایی خود مبلغی را پرداخت می کنند. و بهتر است اخذ امتیاز تنها برای گرفتن میزان مشخصی تخفیف صورت بگیرد. مشتریان با دریافت تخفیف توسط باشگاه مشتریان احساس رضایت بیشتری خواهند کرد. بدین صورت مشتریان بیشتری جذب سالن آرایشی خواهند شد. Customer Club and Customer Attraction
باشگاه مشتریان و جذب مشتری با دادن هدایا به مشتریان سالن زیبایی
یکی دیگر از خدماتی که در باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای جذب مشتری بیشتر می توان در نظر گرفت، هدیه دادن در ازای خرج امتیازات می باشد. یعنی مشتری ها بتوانند تخفیف و یا هدیه انتخاب کنند. هدیه های در نظر گرفته شده در باشگاه مشتریان بهتر است در رابطه با زیبایی و محصولات آرایشی باشد. در این صورت مشتری بیشتری جذب سالن زیبایی می شود. برای در نظر گرفتن امتیاز لازم برای دریافت هدیه در باشگاه مشتریان ، باید میزان امتیاز و سود سالن زیبایی بررسی شود. در این صورت جذب مشتری به همراه سود بیشتر برای سالن زیبایی صورت می گیرد.
وجود هدیه در باشگاه مشتریان علاوه بر احساس رضایت مشتریان ، یادآوری مناسب برای آن ها خواهد بود. چرا که هر بار مشتریان از هدیه ی دریافت شده استفاده کنند، به سالن زیبایی خواهند افتاد. یادآوری سالن زیبایی به این طریق نقش خوشایندی را در ذهن مشتریان ترسیم می کند. و همواره اسم سالن زیبایی نیز به یاد مشتری خواهد ماند. Customer Club and Customer Attraction
برای خواندن مقاله ی باشگاه مشتریان سالن زیبایی در دوران کرونا کلیک کنید.
ایجاد نظر سنجی باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای جذب مشتری بیشتر
باشگاه مشتریان این امکان را به سالن زیبایی می دهد که بتواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت کند. این کار به کمک ایجاد فرم هایی در باشگاه مشتریان قابل انجام است. مشتریان با شرکت در نظرسنجی ها احساس ارزشمندی و احترام می کنند. چرا که پرسیدن نظرات افراد نوعی احترام محسوب می شود. علاوه بر این اگر سالن زیبایی دارای کاستی باشد، از آن کاستی مطلع شده و در جهت بهبود آن تلاش می کند. با کاهش کاستی ها سالن زیبایی به یکی از بهترین سالن ها از نظر مشتریان تبدیل می شود. نتیجه ی این اتفاق جذب مشتریان بیشتر خواهد بود. Customer Club and Customer Attraction
برای شرکت کردن مشتریان در نظر سنجی ها می توان امتیازی را برای پر کردن فرم نظر سنجی در نظر گرفت. بدین صورت مشتریان علاوه بر ارائه ی نظرات و پیشنهادات خود می توانند امتیازی را دریافت کنند و از خدمات باشگاه مشتریان بهره مند شوند. این کار علاوه بر دریافت حداکثری نظرات، رضایت مشتریان را برای امتیازی که دریافت کرده اند افزایش می دهد.
تبلیغات دهان به دهان سالن زیبایی به کمک باشگاه مشتریان
یکی از امتیازاتی که در باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی می توان در نظر گرفت، امتیاز معرفی افراد می باشد. بدین صورت که مشتریان سالن زیبایی با دادن کد معرف خود به اطرافیان و آشنایان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند. با این کار مشتریان برای افزایش امتیاز خود در باشگاه مشتریان اقدام به معرفی و تبلیغ سالن زیبایی می کنند. با این اقدام تبلیغاتی با اثر بالا و در عین حال هزینه ی بسیار پایین، صورت می گیرد. از بهترین تبلیغات برای جذب مشتری ، تبلغیات دهان به دهان می باشد. چرا که دارای بیشترین اثر جذب مشتری بین سایر راه های تبلیغاتی می باشد. Customer Club and Customer Attraction
بهترین باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی
راه اندازی باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی ملزم به بررسی میزان سود خدمات و میزان ظرفیت تخفیف در هرنوع خدمات می باشد. بنابراین لازم است تا قبل از پیاده سازی باشگاه مشتریان بررسی های لازم صورت گیرد. همچنین خدمات مورد نظر برای ارائه در باشگاه مشتریان با توجه به نوع مشتریان سالن زیبایی ، متفاوت خواهد بود. خدماتی مثل دادن هدیه. چرا که هرنوع مشتری دارای سلیقه و نیاز خاصی می باشد. و هدیه های در نظر گرفته شده در باشگاه مشتریان نیز باید متناسب با سلیقه ی مشتریان سالن زیبایی باشد.
برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی می توانید از خدمات و مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید. کارشناسان ما با داشتن سابقه و تجربیات خود می توانند شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان با بالاترین کارایی خود، راهنمایی کنند. Customer Club and Customer Attraction
برای خواندن مقاله ی مزایای باشگاه مشتریان در کافه و رستوران کلیک کنید.
بازدیدها: 665