نرم افزار باشگاه مشتریان این امکان را برای مدیران ایجاد کرده تا بتوانند انواع جوایز را در گروههای مختلف در باشگاه تعریف نمایند. سپس مشخص کنند هر جایزه می تواند در کدام باشگاه فعال باشد . برای جوایز تصویر و گروهبندی مشخص تعریف نمایند.
در پنل مدیریت نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما این امکان وجود دارد که انواع امتیاز تعریف گردد .مثلا امتیاز طلایی ، امتیاز ویژه ، سکه ، ستاره و … . وهمچنین مشخص شود هر امتیاز در کدام باشگاه مورد استفاده قرار گیرد.
مدیران کسب و کار به راحتی می توانند تعریف کنند اعضای هر باشگاه از چه مدلها و روشهایی می توانند ، چه اتیازهایی را به چه مقدار کسب نمایند. مثلا سه ستاره از تاریخ تولد ، هفت سکه به ازای هر فاکتور ، صد امتیاز ویژه به ازای معرفی دوستان.
در سامانه باشگاه مشتریان رکاما این امکان وجود دارد تا مدیران مشخص کنند که اعضا بتوانند ، امتیازات خود را در چه زمان و به چه صورت خرج نمایند ، مثلا در قرعه کشی شرکت کنند ، از جوایز بهره مند شوند ، از تخفیف های شرکای تجاری استفاده نماییند یا خرج خیریه کنند.
نرم افزار باشگاه مشتریان، به طور کلی متمرکز است بر رفتارهای مشتری در برابر پیشنهادات ارائه شده . مشتریان وقتی احساس کنند در برابر خرید آنها و درایفت خدماتشان مورد قدر دانی قرار می گیرند ، حاضر می شوند در بازی های تعریف شده توسط مدیران کسب و کار قرار بگیرند و بازی نمایند . رفتارهای مشتری در مقابل پالسهای بازی کمک می کند تا مدیران کسب و کار ، با دقت برنامه های آینده خود را تدوین نمایند. باشگاه مشتریان رکاما سعی کرده محیطی منعطف برای تعریف انواع امتیاز و روشهای کسب و خرج آن در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهد.
تنظیم نوع امتیاز برای کار با ابزارهای دیگر
تعریف مقدار امتیاز جهت انجام فعالیت در ابزارهای موازی
گروه بندی امتیازات قابل کسب از تلفیق
حذف محدودیت اتصال و حرکت هوشمندانه بین نرم افزارهای گوناگون و باشگاه
اعتبار سنجی و اعتبار سازی از طریق تلفیق بین نرم افزاری
برای کسب امتیاز در باشگاهها راههای مختلفی تا کنون ارائه شده است که از آن بین می توان به مواردی چون : کسب امتیاز از تردد منظم در باشگاه ، معرفی دوستان به باشگاه ، کسب امتیاز از خرید ، کسب امتیاز از حجم و روش خرید ، دریافت امتیاز از طریق تاریخ های مؤثر مثل تاریخ تولد ، جمع آوری امتیازات با عضویت در باشگاه ، شرکت در نظر سنجی و غیره می توان اشاره نمود.
موارد بیان شده معمولا از قبل برای باشگاهها تعریف شده است ولی نکته مهم این است دنیای امروز دنیای حیرت آور خلاقیت است و مدیران برای جذب و نگهداری مشتریان ممکن است نیاز به تعریف مسیرهای جدید کسب امتیاز داشته باشند ، لذا این امکان در رکاما ایجاد شده تا مدیران بتوانند از طریق تیم های آی تی و برنامه نویس داخل سازمانی ، روشهای جدید کسب امتیاز را تعریف نمایند.
یکی از مشتریان رکاما ، با اتصال نرم افزارهای کاربردی خود به باشگاه مشتریان ، اقدام به ارائه امتیاز به مشتریامنش نموده . در این روش هرکس به ازای ثبت هر سند در آن نرم افزارها ، می تواند بهامتیازهایی از انواع مختلف دست یابد.
محدودیتها را پشت سر بگذار ، فضای دیگری را تجربه کن. بازی امتیازها ، لذت انتخاب جایزه ، مطالعه و کسب امتیاز و کلی امکان دیگه .
همین الان لذت کار در باشگاه مشتریان را مزمزه کن!
محدودیتها را پشت سر بگذار ، فضای دیگری را تجربه کن. بازی امتیازها ، لذت انتخاب جایزه ، مطالعه و کسب امتیاز و کلی امکان دیگه .
بازدیدها: 1161